Kirjoittaja Aihe: Taontapaikka hakusessa  (Luettu 6375 kertaa)

Poissa J.Wide

Taontapaikka hakusessa
« : 14-06-2016, 13:01:51 »
Tervehdys!

En tiedä oliko nyt ihan oikean osion alle kun en varsinaisesti koulutusta etsi. Sen sijaan hakusessa olisi paikka, jossa voisi takoa pari puukonterää. Näitä on siis ennenkin tullut tehtyä, eli ainoastaan tilat on etsinnässä kun ei satu oman kerrostalon kerhohuoneelta ahjoa löytymään.
Tampereella kun asustelen niin lähempänä parempi, mutta kaikki ehdotukset otetaan vastaan. Olen toki jonkin korvauksen valmis maksamaan tilankäytöstä!

-J

Poissa Esa

Vs: Taontapaikka hakusessa
« Vastaus #1 : 14-06-2016, 13:45:00 »
Tampereen työväenopistolla on metallityökursseja. Siellä pääsee takomaan puukon teriä.

Esa

Poissa J.Wide

« Vastaus #2 : 14-06-2016, 13:55:30 »
Juu kiitos vinkistä. Tuon itseasiassa jo tiesinkin, mutta ongelmana on se, että seuraava kurssi lienee joskus syksyllä ja tämä homma olisi tarkoitus hoitaa alta pois aikaisemmin.

-J

Poissa samu

« Vastaus #3 : 10-07-2016, 20:49:43 »
Moi,

Eikö sulla ole hyvää kaveria jolla olisi takapiha?

Muoks, Höh, sää tarviit vaan hiukan tilaa sun vehkeille. Mites Tampereen kaupungin tilapalvelut, esmes Majarannan saunan piha Hervannan perällä? Tai UKK instituutin tilat. Tai Talviuimareiden saunan taus.

Mulla ei edelleenkään ole varsinaista verstastilaa jossa olisin piilossa kaikelta. Olen siirtynyt parkkipaikalle. Tiedotan naapureita että "pitäisi kasata 4m x 1,5m valkokangasraami kotiteatteriin, tulee kuulumaan jyrsimen surinaa jne".  Olen myös kuumentanut ja takonut rautaa muotoihin parvekkeella ja parkkipaikalla.

Ei se nyt kauaa kestä yhden puukonterän tai taltan takominen, eikä tosiaan pidäkään kestää, hiilen ja muiden alkuaineiden kadon takia.

Aaa, No toki, mulla on kaasuvehkeet, en käytä hiiliahjoa. Kaasu on aika hajutonta. Samaa ei voi tosiaan sanoa perinneahjoista. Onkoo asia näin?

terv,

Samu
« Viimeksi muokattu: 10-07-2016, 21:05:16 kirjoittanut samu »
...killi nyt jo hakki on... (28 merkkiä jäljellä)...