Kirjoittaja Aihe: kysymyksiä modeille ja valvojille, miksei muillekkin.  (Luettu 8332 kertaa)

Poissa Tauru

Vs: kysymyksiä modeille ja valvojille, miksei muillekkin.
« Vastaus #15 : 29-01-2017, 21:14:38 »
Aika harvaan nikkarointi- tai korjaushommaan löytyy ohjeita tai apuja politiikasta tai uskonnosta joten nykyinen linja on oikein hyvä ja moderaattoreille kiitokset.

Poissa Mika Tiainen

• Kangasala
« Vastaus #16 : 29-01-2017, 21:43:13 »
Uskonto ja politiikka aiheuttaa aina eripuraa, varsinkin kun hämmentäjiä on paljon. Tuolla eripuralla on taipumus sitten levitä keskustelun ulkopuolelle muihin aiheesiin, koska nimimerkin yhdistää ärsyttäväksi toisin ajattelijaksi. Eikä uskonnon ja politiikan jauhannalla foorumilla pysty maailmaa parantamaan kuitenkaan, vaan luultavasti päin vastoin käy omalle pienelle maailmalle.

Joten suuri kiitos ja kumarrus modeille tästä asiallisena pysyneestä foorumista!

Poissa Tapio K

• Kempele
« Vastaus #17 : 29-01-2017, 22:45:34 »
Juu tää on hieno palsta.. Juililta hieno kirjoitus O0

Kiitos ja kumarrus moderaattoreille O0

Poissa liliana

• Valvoja
  • HOLLOLA
« Vastaus #18 : 30-01-2017, 00:30:12 »
Kiitokset kiitoksista.

Nyt hajaantukaa siitä ja menkää takaisin verstaalle, täällä ei ole mitään nähtävää!

Antti
  :smitten:

Poissa pera8x

« Vastaus #19 : 30-01-2017, 13:27:44 »
tarttee vielä kommentoida, ettei kenellekkään jää väärää käsitystä. mielestäni tämä foorumi on foorumien parhaimmistoa kaikkinensa. moderointikin toimii ihan hienosti, kuten toimii myös kaikki muukin. aika ajoin vain putkahtaa jokin keskustelu, mikä sitten sisältää jo lähtökohtasesti jotain noista kielletyistä aiheista, tai sitten se ajautuu siihen suuntaan. toisinaan noista olisi kiva keskustella, mutta sitten ne torpataan. tästä siis oli mun kohdalla kysymys. eikä missään tapauksessa kyseessä ollut mikään foorumin dissaaminen, tai modejen haukkuminen tai mikään ehdoton halu alkaa paasaamaan politiikasta tms. eli kiitokset täältäkin vielä modeille ja ylläpidolle ja kaikille käyttäjille. pidetään foorumi asiallisena, kuten se on tähänkin saakka ollut.

tulihan tuolla jotain ihan hyviäkin pointteja, että miksi nuo tietyt aiheet on kiellettyjen listalla. varsinaista vastausta en kylläkään kysymykseeni saanut niiltä keneltä sitä toivoin, mutta ei kait se ole niin justiinsa, joten antaa asian olla. jatketaan, kuten tähänkin saakka. mun puolesta tämä asia on loppuun käsitelty. parempi keskittyä verstaalla touhuamiseen, kuten liliana kehottikin.

Paikalla rimppis

• Valvoja
« Vastaus #20 : 30-01-2017, 14:05:35 »
Kiitän myös omalta osaltani kiitoksista ja luottamuksestanne moderointiin.

Kim

Poissa Kahimooni

« Vastaus #21 : 30-01-2017, 14:57:26 »
Hyvä juilin kirjoitus ja samaa mieltä olen.

Ylipäänsä - uskon niin - ei ole oikein haukkua ketään. Ei edes, vaikka siihen olisi "suuren yleisön valtuutus". Näin opetan lapsillekin ja niin uskoakseni tekin opetatte. Eiköhän jokainen tee ammatissaan parhaansa ja jos ei, on ihan hyvä laittaa viesti itse kyseiselle henkilölle. Tulkoon tämä mielipiteeni nyt kaikille kun kysymyskin oli kaikille.

Siisti foorumi tämä on ja jos joskus moderointi lipsuisi väljemmäksi, en minä täällä enää viihtyisi. Monelle opiskelijalle olen suositellut tätä ja yhtenä kriteerinä on se, että keskustelu on asiallista ja osa esiintyy omalla nimellään.

Itse pidän nimimerkkiä mielellään, sillä olen samalla nickillä useammalla foorumilla jo toistakymmentä vuotta ollut. Yksityisviestillä saa sen oikeankin kyllä halutessaan.

Perallekin hatunnosto mielenkiintoisista projekteista. Seuraan niitä tiiviisti vaikkei kommentoitavaa olekaan. Ja modeille peukku pyyteettömästä ja vapaaehtoisesta työstä.

-K
- Qui scribit, bis legit.

Poissa Kotiverstaan konehuone

• Foorumisoftan huoltojoukot
  • Ylläpito
« Vastaus #22 : 30-01-2017, 19:49:06 »
tulihan tuolla jotain ihan hyviäkin pointteja, että miksi nuo tietyt aiheet on kiellettyjen listalla. varsinaista vastausta en kylläkään kysymykseeni saanut niiltä keneltä sitä toivoin, mutta ei kait se ole niin justiinsa, joten antaa asian olla. jatketaan, kuten tähänkin saakka. mun puolesta tämä asia on loppuun käsitelty. parempi keskittyä verstaalla touhuamiseen, kuten liliana kehottikin.

Tuolla tuli modeporukan ukopuolelta sen verran hyviä ja kattavia vastauksia kiellon syistä, että uskoisin Lilianan ja Rimppiksen jättäneen toistamatta jo esilletulleita syitä. Isoin ja palstan henkeen kaikkein negatiivisimmin vaikuttava on juurikin se, että mielipide-erot äkkiä karkaavat politiikka- ja uskontoketjujen ulkopuolelle ja sitten aiheuttavat helposti kränää ja henkilökohtaisuuksia. Muutamalla foorumilla tämän ilmiön nähneenä on hengen kannalta parempi, että helposti närää ja eripuraa aiheuttavat aiheet torpataan jo alkuunsa, ennenkuin tilanne riistäytyy käsistä.

Minun roolinihan on tekninen ylläpito, eli jos joitan modehommiin varrattavia pikkujobeja joskus teenkin (kuten aiheen jakoja tai siirtoja), niin sisältöön en puutu - jo siksikin, että olen kyllä palstan lukija, mutta harvemmin kirjoittelen tai otan keskusteluihin osaa. Tästä syystä olenkin teknisen ylläpidon spostiin tulleita moderointipyyntöjä pyytänytkin ilmoittamaan Lilianalle ja Rimppikselle.

-Reko

Poissa pera8x

« Vastaus #23 : 30-01-2017, 22:23:29 »
pakko vielä pikkasen kommentoida, vaikkei enää pitänytkää.. aivan totta toi, mitä kotiverstaan konehuone sanoi. nyt tuli jo selkeä vastaus alkuperäiseen kysymykseeni. eli ainakin nyt asia on viimeistään omalta osaltani selvä. ja tietenkin kiitokset myös konehuoneen puolelle. noi hommat on jotain sellasia, mitä ei aina tule edes ajatelleeksi, että joku noitakin tekee. jatketaan hyvässä hengessä touhuiluita. O0