Kirjoittaja Aihe: lämmönkestävä liima ja rst?  (Luettu 3914 kertaa)

Poissa otus

  • Viestejä: 1 278
lämmönkestävä liima ja rst?
« : 22-04-2017, 16:11:40 »
 Nyt olisi tilanne jossa on millistä rosteria ja hankalasta paikasta vuotava sauma. Kyseessä on eräänlainen lämmönvaihdin jossa toisella puolen on vettä ja toisella palokaasuja. Maksimilämmöt lienevät tonnin alapuolella. Ennen kuin paikkaa pääsisi kunnolla hitsaamaan, vaatisi tämä peijakkaan isotöisen purkamisen. Pinnan voi kuitenkin nähtävästi putsata ja käsipelissä hialtaa puhtaaksi. Hienoa olisi, jos tuohon olisi olemassa jokin tökötti minkä levittäisi pintaan. Harmillisesti pinnalle levittäminen vain onnistuu ulkopuolelta, jossa on korkeampi lämpötila.

 Liekköhän tässä olemassa muuta ratkaisua kuin alkaa purkuhommat? Vuoto on hyvin pistemäinen.



 edit: periaatteessa voisi saada sen verran purettua, että saisi rosterin sisäpuolelta huuhdeltua ja ehken pinnoitettua jollain. Voisiko jotkut autojen syyläreiden paikka-aineet pelittää?
« Viimeksi muokattu: 22-04-2017, 16:22:49 kirjoittanut otus »
"One good test is worth a thousand expert opinions." - Wernher von Braun.

Poissa PetriS

  • Viestejä: 556
Vs: lämmönkestävä liima ja rst?
« Vastaus #1 : 22-04-2017, 19:34:23 »
Jotensakin kuulostaa semmoiselta paikalta että loppupeleissä on vähemmän työlästä kerrasta purkaa ja korjata kunnolla, kuin ensin purkkavirittää ja sen jälkeen purkaa ja korjata... :ninja:

Poissa Woima

  • Viestejä: 616
Vs: lämmönkestävä liima ja rst?
« Vastaus #2 : 22-04-2017, 19:37:36 »
edit: periaatteessa voisi saada sen verran purettua, että saisi rosterin sisäpuolelta huuhdeltua ja ehken pinnoitettua jollain. Voisiko jotkut autojen syyläreiden paikka-aineet pelittää?
Pitäisi olla joku laki joka kieltäisi tuollaiset paikka-aineet, älä laita. Niistä ei ole kuin harmia. Tukkivat kaikki muut paikat, paitsi sen vuotokohdan.
"Jotka osaa, ne tekee mitä vaan. Jotka ei ne ryhtyy opettamaan..." J.L.