Kirjoittaja Aihe: Lidlissä taas sähkötyökaluja  (Luettu 237427 kertaa)

Poissa zwak

Vs: Lidlissä taas sähkötyökaluja
« Vastaus #720 : 06-12-2017, 16:04:32 »
Mulla on sellainen tuntuma, että Lidlissä on ensimmäinen tietty työkalu/muu tavara on hyvä. Sitten seuraavat onkin jo paljon heikompia esityksia. Idea on ilmeisesti että ensin myydään hyvä ilman isompaa voittoa, ja rajattu määrä, ja näillä luodaan sitä uskoa tuotteeseen.

Sitten esmes vuoden päästä myydään taas samanlaista työkalua, mutta ei enää samaa laatua, mutta tällä kertaa niitä on kaupan enemmän. Hinta edelleen suunnilleen sama, mutta laatu ei ole enää sitä mitä se ensimmäinen erä.

Poissa Teo Pelho

• Kerava
Aiempi nimimerkki Viilari

Poissa Lathe

« Vastaus #722 : 03-01-2018, 17:28:56 »
Ostin taannoin sieltä sellaisen ruuvi meisselisarjan ja nyt kun sitä käytin huomasin ettei tähtipää meisseli ollut oikein kumpaankaan kärkeen tarkoitettu. Se oli väljä Phillipsin kannalla olevaan ruuviin eikä sopinut hyvin pozidrive kannalla olevaan ruuviinkantaan.Ainoat jotka sopi oli tavalliset uraruuvin vääntöön tarkoitetut meisselit,mutta ne kun alkavat olla jo aika harvinaisia tämänpäivän käytössä.

Poissa Matti ZZJ

« Vastaus #723 : 03-01-2018, 17:43:30 »
Ostin taannoin sieltä sellaisen ruuvi meisselisarjan ja nyt kun sitä käytin huomasin ettei tähtipää meisseli ollut oikein kumpaankaan kärkeen tarkoitettu. Se oli väljä Phillipsin kannalla olevaan ruuviin eikä sopinut hyvin pozidrive kannalla olevaan ruuviinkantaan.Ainoat jotka sopi oli tavalliset uraruuvin vääntöön tarkoitetut meisselit,mutta ne kun alkavat olla jo aika harvinaisia tämänpäivän käytössä.
Lidlin meisselisarjat eivät ole kyllä olleet kovin kummoisia. Yhden olen ostanut ja siinä on juurikin mainitsemaasi vikaa, toista hypistellyt liikkeessä ja siinä oli joku vielä groteskimpi tekovika.
Kakkos/kolmossarjana jossain mökillä tai auton peräkontissa menettelee.

Poissa Lauri

« Vastaus #724 : 03-01-2018, 22:05:11 »
Yhden meisselisarjan perusteella kaikki on huonoja? Ei voi yleistää. Minulla on yksi sarja joka on ollut oikein hyvä ja kaikki kärjet joita olen siitä käyttänyt istuvat hyvin. Ikää sillä lienee tosin jotakin 5-7v. Ostaisin Lidlistä toisenkin samanlaisen jos voisi olla varma siitä mitä saa. Mutta sehän on tiedossa, että kaikki omia merkkejään myyvät kaupat vaihtavat toimittajia aina välillä kun kilpailuttavat valmistajat. Ulkonäkö saattaa säivyä, laatu ja muu ei väälttämättä.

Poissa Peku 2012

• Welders do IT in all positions ;)
« Vastaus #725 : 03-01-2018, 22:11:20 »
Joskus 5-6 vuotta sitten ostin Lidlistä Parkside merkkisen pienen upotussirkkelin,  ollut vähäisessä käytössä mutta on pelastanu monesta pulasta

Poissa Matti ZZJ

« Vastaus #726 : 03-01-2018, 22:11:55 »
Yhden meisselisarjan perusteella kaikki on huonoja? Ei voi yleistää. Minulla on yksi sarja joka on ollut oikein hyvä ja kaikki kärjet joita olen siitä käyttänyt istuvat hyvin. Ikää sillä lienee tosin jotakin 5-7v. Ostaisin Lidlistä toisenkin samanlaisen jos voisi olla varma siitä mitä saa. Mutta sehän on tiedossa, että kaikki omia merkkejään myyvät kaupat vaihtavat toimittajia aina välillä kun kilpailuttavat valmistajat. Ulkonäkö saattaa säivyä, laatu ja muu ei väälttämättä.
Eikun kahden eri vuosina myynnissä olleen sarjan perusteella, toisella kertaa olivat silminnähden huonoja ettei tarvinnut edes ostaa.
Lenkkisarjoja oon ostanut useammankin ja ne ovat olleet ihan ok.

Poissa Lauri

« Vastaus #727 : 03-01-2018, 23:13:31 »
Minullakin on kaksi kiintolenkkisarjaa, sellaisia missä suurin on jotakin 22 tai 24mm. Nyt myynnissä olevassa sarjassa taisi olla yli 30mm kokoinenkin. Toisen ostin mökille, kun kotiin ostamani oli osoitautunut käyttökelpoiseksi.

Yllätys oli aika suuri, kun siinä mökille viemässäni sarjassa olikin mukana 2 kpl sitä "usein tarvittavaa"* 11mm avainta. Tuo oli kompensoitu jättämällä 10mm versio pois. Varsin ilahduttavaa, kun ollaan 60km päässä lähimmästä rautakaupasta ja se kymppimillinen oli tietysti se eniten kaivattu... no mielummin tuollainen pieni pakkausvirhe, kuin koko paketti kelvotonta laatua.

--
(* ei ole minulle osunut kohdalle 11mm pultteja tai muttereita. Auton jarruletkuissa/putkissa koko on 11mm, mutta niitähän ei voi umpinaisella lenkillä käsitellä. Mihin sellaista kokoa edes tarvitaan?)

Poissa Tenttu

« Vastaus #728 : 03-01-2018, 23:41:07 »
Minullakin on kaksi kiintolenkkisarjaa, sellaisia missä suurin on jotakin 22 tai 24mm. Nyt myynnissä olevassa sarjassa taisi olla yli 30mm kokoinenkin. Toisen ostin mökille, kun kotiin ostamani oli osoitautunut käyttökelpoiseksi.

Yllätys oli aika suuri, kun siinä mökille viemässäni sarjassa olikin mukana 2 kpl sitä "usein tarvittavaa"* 11mm avainta. Tuo oli kompensoitu jättämällä 10mm versio pois. Varsin ilahduttavaa, kun ollaan 60km päässä lähimmästä rautakaupasta ja se kymppimillinen oli tietysti se eniten kaivattu... no mielummin tuollainen pieni pakkausvirhe, kuin koko paketti kelvotonta laatua.

--
(* ei ole minulle osunut kohdalle 11mm pultteja tai muttereita. Auton jarruletkuissa/putkissa koko on 11mm, mutta niitähän ei voi umpinaisella lenkillä käsitellä. Mihin sellaista kokoa edes tarvitaan?)
Ainakin rasvanipoissa tarvitsee 11mm avainta.