Kirjoittaja Aihe: jääkiekko, mainokset, urheilu ja muut ärsyttävät asia.  (Luettu 9588 kertaa)

Poissa MaTaHa

Pera!! Mielipiteesi jääkiekosta O0 O0 O0

Siirsin pyynnöstä kylpypaljun lämmittämisestä virinneen urheiluinhotuksen pääosin tänne

Antti
« Viimeksi muokattu: 16-09-2017, 22:11:09 kirjoittanut liliana »
Aina on selvitty!!

Poissa juska

Vs: jääkiekko, mainokset, urheilu ja muut ärsyttävät asia.
« Vastaus #1 : 16-09-2017, 08:59:37 »
ei vain ole mun juttu. ihan kauheeta paskaa. hermot meinaa kyrvähtää heti, jos radiossa tulee jotain jääkiekkohössötystä.. ja tiedän, kovinkaan moni ei tykkää tästä harvinaisesta kommentista.

O0 Radiokanava vaihtuu välittömästi kun alkaa tulla kärppäkärppäkärppäkärppä..  ;D

Paikalla Stefan

• Riihimäki
« Vastaus #2 : 16-09-2017, 09:05:09 »
Pera!!
Änäristä en tiedä mitään, jääkiekon suhteen olen kanssasi samaa mieltä ;D

Poissa pera8x

« Vastaus #3 : 16-09-2017, 13:16:30 »
kah! en olekkaan yksin näiden mielipiteideni kanssa jääkiekosta. ;D

Poissa liliana

• Valvoja
  • HOLLOLA
« Vastaus #4 : 16-09-2017, 14:30:00 »
Kyllä mulle kelpaa mikä tahansa urheiluselostus välittömään vastaanottimen sulkemiseen, ei siis mitään erityistä jääkiekkoa kohtaan.

Poissa pera8x

« Vastaus #5 : 16-09-2017, 15:09:05 »
Kyllä mulle kelpaa mikä tahansa urheiluselostus välittömään vastaanottimen sulkemiseen, ei siis mitään erityistä jääkiekkoa kohtaan.

kyllä mullekkin kelpaa. mutta jääkiekko on sen sorttista vouhottamista, että se on kyllä ylivoimasesti ärsyttävintä.

Poissa Teemu

« Vastaus #6 : 16-09-2017, 15:35:32 »
Urheilu missä tahansa mediassa aiheuttaa salamannopean kanavanvaihdon. Tietokone- ja videopelit ei kiinnosta pätkääkään. Säädetäänkö urheiluselostuksissa tarkoituksella äänenväri ja muut parametrit niin, että se on mahdollisimman ärsyttävää ja vi++umaista kuunneltavaa?

Poissa Vklnuppi

« Vastaus #7 : 16-09-2017, 15:50:14 »
Ei taida Kotiverstaan porukalla olla aikaa urheilua tuijottaa :D Jottei tule väärinkäsityksiä niin ei pysty kyllä itsekään. Ainoastaan MM-kiekot tulee (osittain) katsottua, mutta siihen jää omalta osalta. Eikä siis mitään yleisurheilua tai formuloita, ei vaan jaksa,ehdi & kiinnosta.
Pelattua varmasti tulisi, jos olisi aikaa. Tahtoo vaan tuo askartelu olla silloinkin mielenkiintoisempaa. Tuo NHL 3on3 on ainoa mitä tulee hakattua toisinaan viikonloppuisin porukalla, eikä sitäkään yksin kyllä kukaan viitsi. Tavallinen änäri on myös ehdoton nou nou.

Poissa Woima

« Vastaus #8 : 16-09-2017, 16:36:28 »
Pera!! Mielipiteesi jääkiekosta O0 O0 O0
Täysin samaa mieltä  O0
"Jotka osaa, ne tekee mitä vaan. Jotka ei ne ryhtyy opettamaan..." J.L.

Poissa otus

« Vastaus #9 : 16-09-2017, 18:28:09 »
 Tuommoinen tappeluun kasvattava ja aivovammoja tuottava peli on sikäli ihmeellinen, että sitä ylipäätään jotkut harrastavat. Sangen iso peukku kaikille lätkää halveksiville lajitovereille ja syvä säälivä halveksunta mokomaa kuraa kannattaville.
"One good test is worth a thousand expert opinions." - Wernher von Braun.

Poissa pera8x

« Vastaus #10 : 16-09-2017, 18:35:47 »
olen kyllä todentotta yllättynyt tästä lätkäasiasta. olen elänyt siinä harhakuvitelmassa, että lähinnä minä, mun veli ja osa muuta lähipiiriä, mun yksi serkku ja jotkut satunnaiset random henkilöt ei tykkää kiekosta. mutta todellisuudessahan meitä taitaa olla enemmänkin. tää on kertakaikkiaan vain ja ainoastaan positiivinen asia! ihan hirveetä sontaahan toi jääkiekko on. vaikkaikin kun jostain tulee tota sontaa, niin moni on ihan tohkeissaan ja ne ketkä ei niin diggaa, niin pitävät naamansa kiinni. ehkä se on sitä hienovaraisuutta, kun ei pidä samanlaista meteliä asiasta, kun ne kannattajat. no, kukin tyylillään. itte en kyllä tykkää missään muodossa.

Poissa pera8x

« Vastaus #11 : 16-09-2017, 19:08:28 »
ajattelin, ettei nyt varmaan enempää kannata sotkea tuota kamiinatopikkia näillä asiaankuulumattomilla aiheilla, joten kerätään ne tänne!

nyt, kun tuosta kiekosta oli puhetta, niin sen selostuksen lisäksi mua ärsyttää ihan suunnattomasti mainokset. radiotakaan ei meinaa aina jaksaa kuunnee, kun tulee ärsyttäviä mainoksia jatkuvalla syötöllä. sama homma töllössä. mainoksia mainoksien perään. ne lähinnä ärsyttää, eikä toimi, niinkun niiden oletetaan toimivan. oletus on, että kun kuulen mainoksen ryntään kauppaan ostaan mainostetun tuotteen. käy ihan päinvastoin. en todellakaan ryntää ostaan yhtään mitään, kun hermot keittää. korkeintaan ryntään ostaan keskikaljaa, jos jotain.

joskus aikoinaan luovuin koko telkkarin kattomisesta, kun meni hermot noihin mainoksiin. olin monta vuotta ilman telkkaria. sitten nyt kesällä ostin uuden töllön ja näytön yhdistelmän. lähinnä tietokone käyttöön tarkotetun vekottimen, missä on digivirittimet. aika vähiin on jäänyt tv lähetysten kattomiset. ei vain kertakaikkiaan hermot kestä niitä jatkuvasti tulevia mainostaukoja. onneksi on sentään olemassa mainosvapaita kanavia ja netin kautta vielä lisää vastaavia. ei mun pääkoppa kestä tollasta paskan syöttämista, jos on parempiakin vaihtoehtoja. ehkä olen vähemmistö tässäkin asiassa. mutta mielummin olen yksin oikeassa, kun ryhmässä väärässä vai miten se sanonta nyt menikään.. ;D

eli jatketaan tänne kaikki noi kiekosta sun muista ärsyttävistä aiheista kirjottelut. ei mene muut toipikit täyteen kaikkea paskaa..

Poissa Woima

« Vastaus #12 : 16-09-2017, 19:26:00 »
Minä katson televisiota jonkun verran, en paljoa, mutta eniten siinä ärsyttävät mainokset. Kaikilla kanavilla tulee mainokset samaan aikaan, ei pelastu mainoksilta edes kanavasurffailulla...
Jääkiekkoa en jaksa katsoa , käsittämätöntä hehkutusta yms. shaibaa...
Luontodokumentit ovat hienoja, vähän kehumistakin eikä ärsyttäviä asioita.
"Jotka osaa, ne tekee mitä vaan. Jotka ei ne ryhtyy opettamaan..." J.L.

Paikalla Teo Pelho

• Kerava
« Vastaus #13 : 16-09-2017, 19:36:26 »
Suomen kolme pahinta kansantautia ovat hiihto,jääkiekko ja yleisurheilu.
Aiempi nimimerkki Viilari

Poissa Scyyb

« Vastaus #14 : 16-09-2017, 19:49:19 »
Eikö niitä voi vain olla katsomatta, jos ne niin paljon ärsyttää? Minä seuraan noita lajeja todella tiiviisti, mutta aivan omasta tahdostani.