Kirjoittaja Aihe: Miten viestit häipyvät yhtäkkiä  (Luettu 1449 kertaa)

Poissa Pekka Kurki

Miten viestit häipyvät yhtäkkiä
« : 22-09-2017, 21:02:31 »
Kävin kauppaa erään jäsenen kanssa ja palasin tänä iltana käymäämme keskusteluun, vain tarkistaakseni erään jutun.
Nyt huomasin ettei kyseisellä henkilöllä ole ainuttakaan kirjoitettua viestiä. Toki minulla on yksityisviesteinä hänen vastauksensa esittämiini kysymyksiin.
Miten näin voi käydä ja "pitäisikö olla huolissaan?"

Pekka
Aiempi nimimerkki shiraz

Poissa Kotiverstaan konehuone

• Foorumisoftan huoltojoukot
  • Ylläpito
Vs: Miten viestit häipyvät yhtäkkiä
« Vastaus #1 : 23-09-2017, 11:19:20 »
Jos kyseinen jäsen on kirjoittanut pelkästään osto/myyntipalstoille, niin kirjoitettujen viestien määrä on 0 - tiettyjä palstan osia ei siis lasketa jäsenen yhteisviestimääriin. Lisäksi noita myynti/ostopalstoja siivotaan aika-ajoin vanhoista viesteistä, jolloin nuo viestit poistetaan näkyviltä - ovat kyllä yhä ylläpitäjien nähtävillä palstan "roskakorissa."

Eli jos ei ole muuta syytä olla huolestunut, niin tuo esittämäsi tilanne itsessään on vielä ok.

-Reko

Poissa liliana

• Valvoja
  • HOLLOLA
« Vastaus #2 : 23-09-2017, 11:23:17 »
Ei pidä olla huolissaan. Yritämme pitää myynti-, osto-, ja lahjoitus-/kerjäyspalstojen paisumisen kurissa poistamalla vanhentuneet ilmoitukset heti tuoreeltaan.
Jos ne jättää roikkumaan pariksi päiväksi, niin niitä ei löydä muuten kuin selaamalla koko ao. ketju läpi. Tätä järjestelmällistä siivoamista tosi vanhojen suhteen olen tehnyt nyt liki pari vuotta, muutaman tunnin viikottain. Nyt alkaa olla vuosi 2015 yli puolen välin siivottu ja pääsääntöisesti kaikki sitä vanhemmat (muutama mielenkiintoinen vanha ketju siellä odottaa loppusijoituspaikan keksimistä).

Teknistä tai muuta mielenkiintoista tietoa sisältävät on talletettu sinne talletettuihn myynti-ilmoituksiin siivottuna ylimääräisestä ja asiaan kuulumattomasta.
Tori.fi, Huuto.Net yms myyntipalstoille linkittävät ilmoitukset on kipattu suoraan roskiin, koska nuo linkin takaiset ovat myös poistuneet kuvioista.

Siivoustoiminnan tarkoituksena on pitää nämä osastot ajantasaisina ja säästää myyjiä turhilta myöhäiskyselyiltä.

Pyrkimys on päästä kyseisten ilmoitusten "voimassaoloaikaan" yksi vuosi, jonka jälkeen ne poistetaan oli tavarat myyty/saatu/löydetty tahi ei.

Antti
« Viimeksi muokattu: 23-09-2017, 11:26:49 kirjoittanut liliana »

Poissa Festool

« Vastaus #3 : 23-09-2017, 12:39:55 »
Palstan perustaja hiljattain yritti ostaa muistaakseni haapalankkua. Kotvasen päästä ilmoitus kai hävisi. Tollainen vain sattui silmäkulmaan jostain syystä. Ei mulla haapaa olis ollutkaan.

Poissa Kotiverstaan konehuone

• Foorumisoftan huoltojoukot
  • Ylläpito
« Vastaus #4 : 23-09-2017, 12:56:00 »
Palstan perustaja hiljattain yritti ostaa muistaakseni haapalankkua. Kotvasen päästä ilmoitus kai hävisi. Tollainen vain sattui silmäkulmaan jostain syystä. Ei mulla haapaa olis ollutkaan.

Lienee Pekka poistanut ilmoituksen itse löydettyään lankut :) (Viesti on yhä arkistossa kuitenkin.)

-Reko

Poissa juil

« Vastaus #5 : 23-09-2017, 13:05:23 »
Ei saanut Pekka haapaa, vaan palasen tervaleppää ;) Toivottavasti näemme lopputuloksen vielä joskus täällä.