Kirjoittaja Aihe: Mistä halpa ja hyvä imuri hiontapölyn poistoon?  (Luettu 1546 kertaa)

Poissa Markus Nylund

• Vantaa
Vs: Mistä halpa ja hyvä imuri hiontapölyn poistoon?
« Vastaus #15 : 29-10-2017, 22:03:09 »
Tapani tökkää tikulla silmään noita halpis kärchereiden ehdottelijoita ja lainaa multa Festoolin 26ctl:n sykloni-pönttöineen jos parissa viikossa saa homman tehtyä. Tuohon aika-jatkumoon en kuitenkaan kerkee harrastamaan puutöitä.
Plan-B: Osta halpis imuri lähimmästä kaupasta niin on helppo vaihtaa uuteen kun toimintasavut on poistuneet.
Voin tarjota tikutkin.

Poissa Juhani Laakso

• Rajamäki
« Vastaus #16 : 30-10-2017, 19:37:16 »
Mulla on Festo-imurin ja Festoolin epäkeskon valissä varoituskartiosta tehty syklooni, kaikki hiontapöly putoa alas säiliöön, imurin pussia en ole vaihtanut kertaakaan,suosittelen.
Yhdyn niihin mielipiteisiin, jotka hylkäävät halpisimurit. Parksaidista omat kokemukset, kaksi takuuvaitoa, ei yhtään täyttäpusiia. Palautus ja rahat takaisin.
Aikaisempi nimimerkki sejula

Poissa Antti Logrén

« Vastaus #17 : 31-10-2017, 18:56:12 »
Mulla on tuolla tallilla perus halpis imuri olikokoha 49€ ja se on nyt toiminut satunnaisessa käytössä reippaat neljävuotta. Eräässäkin jyrsintäprojektissa se kävi yli tunnin pysättämättä ja pölypusseja on mennyt varmaan 10-15. Tässä mallissa ei ole suodatinta vaan suodatus perustuu pölypussiin.  Viimeaikoina olen sillä putsannut sorvin ja jyrsinkoneen metallilastuista ja toimii edelleen. Meteli vehkeessä on todella kova.
Aikaisempi nimimerkki kkuula
Asun Vantaalla