Kirjoittaja Aihe: Hinta/laatusuhde hyvä, pöytämalli vannesaha mikä/mistä?  (Luettu 551 kertaa)

Poissa sleeper_2014

Hep!

Onko arvon raadilla käsitystä pöytämallin vannesahoista, joissa olisi hyvä hinta/laatusuhde? Ostaisin mielelläni uuden.
Tuolla IKH:lla näyttäisi olevan kliks ja kliks_2.

Olisko noista kumpikaan minun uusi vannesaha? Kivijalkamyymäläkään ei ole kovin kaukana sijainnistani.  O0

Muuta huomioitavaa?

Poissa Jari Granroth

Nuo IKH:n sahat ei ole edes kovin hyviä aihioita. Pöydät (kuhmuraista) peltiä, säädöt ei pysy häävistikkään.

Mitä minulla on WoodTech merkkisiä vehkeitä ollut (rakennussirkkeli jonka ostin ja pieni oiko/tasohöylä jonka voitin pilkkikilpailusta) niin kokemukset on pääasiassa huonoja.
Aiempi nimimerkki Jagr

Poissa Tauru

Minulla on tuo ensimmäisen klikin mukainen saha mutta ei kuitenkaan IKH:sta ostettu eikä IHK:n merkkinen vaan Delta. Muuten varmaan samalta tehtaalta tai ainakin samoilla piirustuksilla tehty. Pöytä on minulla hieman erilainen, kokonaan valettu ja siinä ei kyllä ole muhkuroita. Peltipöytäistä ei kannata hankkia eli käy ainakin se tarkistamassa ensin.
Kyllä sillä sahailee pieniä hommia kun jaksaa säätää kaikki asetukset kohdalleen. Urakkakoneeksi siitä ei ole. Ja kakkosnelonen alkaa olla ylärajoilla vaikka kitaan mahtuu siompikin palikka.
Minulla tuo siirtyi kakkoskoneeksi mökille kun onnistuin hankkimaan Incan sopivan edullisesti.
Tuosta toisesta ei ole kokemusta mutta epäilyttää hieman kannattaako sitä hankkia.

Poissa Tapio K

• Kempele
Tuossa on pientä videontynkää sheppach basa 1.0 vannesahasta ja sen virittelystä.. hintaa jäi 239€ rautiasta.

https://youtu.be/JYfzML-YU7s

Kyllä sillä sahailee pienempiä hommia mukavasti O0

Poissa sleeper_2014

Kyllä sillä sahailee pienempiä hommia mukavasti O0

Juu omat käpistykset olisi kanssa pieniä puutöitä mökillä, joten mitään suurta konetta en tarvitse tällä hetkellä.

Laittakaa vielä vinkkejä, jos tiedätte sopevia koneita, hinta haarukassa 100-250 €.

Tuo woodtec taidetaan valmistaa Kiinassa, niinkuin melkein kaikki tänä päivänä...