Kirjoittaja Aihe: Hiirulaisen jahti  (Luettu 2592 kertaa)

Poissa eeromt

Vs: Hiirulaisen jahti
« Vastaus #15 : 26-10-2017, 22:52:29 »
kiitokset vinkeistä  O0  toimii.com

[ Guests cannot view attachments ]

Poissa Martin Johansson

• Aiempi nimimerkki beavis
    • Vanhanajanverstas
« Vastaus #16 : 27-10-2017, 08:45:12 »
 O0

Minä en ole vaivautunut syöttiä laittamaan silloin kun noita on tarvinnut pyydystää. Hiirien kuin rottienkin kulkureitit kulkee aina seinän vierustoja pitkin, loukku poikittain siihen johonkin ahtaan paikan kohdalle niin se on siinä.

Poissa Heku-

« Vastaus #17 : 27-10-2017, 08:49:44 »
O0

Minä en ole vaivautunut syöttiä laittamaan silloin kun noita on tarvinnut pyydystää. Hiirien kuin rottienkin kulkureitit kulkee aina seinän vierustoja pitkin, loukku poikittain siihen johonkin ahtaan paikan kohdalle niin se on siinä.
+1

Nimimerkillä "~550 kpl/6kk"

Poissa Tapio K

• Kempele
« Vastaus #18 : 27-10-2017, 09:00:46 »
Mansikkamaalta kotona pyydettiin myyriä niin että polulle haudattiin syvä ämpäri maan tasalle.. pohjalle 15cm vettä, sinne ne lumpsahteli ja koki hukkumiskuoleman..

Sittemmin kun veljesten kanssa muutettiin omilleen ja mökki hiljeni isäukon käyttöön, muutti rossipohjan alle kyykäärme joka piti huolen hiiristä ja myyristä..

Poissa Mähis

• Sipoo
« Vastaus #19 : 05-11-2017, 13:22:02 »
Heitä ne perinteiset nakit (==loukut) roskiin ja hanki tämmöinen: https://www.prisma.fi/fi/prisma/hiirenloukku-supercat-2kpl-pkt
Noita myy varmaan kaikki ruoka- ja rautakaupat.
Toimii ja on helppokäyttöinen. Ja syöttejä voi ostaa erikseen.
Monta vuotta olen mökillä hiiriä noilla pyytänyt.

Taas se aika vuodesta, että talliin tullut uusia asukkeja.
Tuollaisen supercatin toimivuutta epäilin, mutta perinteiset metalliset paikassa X niin piti kokeilla. Narun pätkällä vielä trukkihyllyn jalkaan kiinni.
Koiran nappula lisä houkuttimena kidan takalaidassa, niin tuloksena 4 yötä=4 hiirtä.
Eli toimii.

Poissa Teemu

« Vastaus #20 : 05-11-2017, 18:44:10 »
Meillä ei haittaeläimiäkään pyydystetä. Tarvittaessa ne ohjataan ulos ja järjestetään niin ettei niille ole enää sisäänkäyntiä tai mitään mielenkiintoista. Jos kissa hoitaa asian, se on sitten niin, kun ovat kissan luontaista ravintoa.

Tämä juoksi ulos jonkin ajan päästä. Ei ottanut rälläkkää mukaan.

Poissa heikkiv

« Vastaus #21 : 05-11-2017, 18:47:31 »
Tuo super cat on kyllä hyvä. Mä laitoin nokareen voita syötiksi. Laaki ja vainaa. Eikä kaverin kuoltua toiset hiiret saa syöttiä. Viimeksi tosin ihmettelin kun loukku oli napsahtanut eikä hiirtä näkynyt. Loukussa oli pelkkä pää, joku oli syönyt loput.

Poissa heikkiv

« Vastaus #22 : 05-11-2017, 18:49:43 »
Heitä ne perinteiset nakit (==loukut) roskiin ja hanki tämmöinen: https://www.prisma.fi/fi/prisma/hiirenloukku-supercat-2kpl-pkt
Noita myy varmaan kaikki ruoka- ja rautakaupat.
Toimii ja on helppokäyttöinen. Ja syöttejä voi ostaa erikseen.
Monta vuotta olen mökillä hiiriä noilla pyytänyt.

Taas se aika vuodesta, että talliin tullut uusia asukkeja.
Tuollaisen supercatin toimivuutta epäilin, mutta perinteiset metalliset paikassa X niin piti kokeilla. Narun pätkällä vielä trukkihyllyn jalkaan kiinni.
Koiran nappula lisä houkuttimena kidan takalaidassa, niin tuloksena 4 yötä=4 hiirtä.
Eli toimii.
Voi tai sulatejuusto on hyvä houkutin, ei ole helppo saada irti kuolematta.

Poissa Anssi Suortti

• Aiempi nimimerkki FormulaVee
  • Kirkkonummi
« Vastaus #23 : 05-11-2017, 20:04:30 »
Älkää sitten heittäkö niitä hiiriä pois. Tänään Madventures teki Afrikassa hiiripaisteja. Ne syötiin karvoineen kaikkineen. Vain sisukset pois. Hieman näyttivät hurjilta eväiltä.
- Halpa ja hyvä on yleensä eri paketeissa -

Poissa Tapani Honkanen

« Vastaus #24 : 05-11-2017, 20:53:18 »
Muistaisin nähneeni noin pari vuosikymmentä sitten dokumentin Kiinasta. Lähetyssaarnaajat kuvasivat Kiinan maaseudulla koululaisen elämää. Koululaisilla oli eväänä elävä pulska rotta. Kyllä se jotenkin nyljettiin tai karvat käristettiin, siis lopettamisen jälkeen. Ja öljyssä kypsennettiin hetken. En nähnyt kokonaan tuota mutta rouvan yököttely herätti minut cad-piirtelyn lomasta katsomaan mitä sieltä töllöstä oikein tuli. Minusta se oli aika käytännöllistä niissä oloissa. Taisi tulla ruottinkieliseltä kanavalta.
Aiempi käyttäjänimi sepän poika

Poissa jaketech

« Vastaus #25 : 10-11-2017, 00:05:38 »
Tuo super cat on kyllä hyvä. Mä laitoin nokareen voita syötiksi. Laaki ja vainaa. Eikä kaverin kuoltua toiset hiiret saa syöttiä. Viimeksi tosin ihmettelin kun loukku oli napsahtanut eikä hiirtä näkynyt. Loukussa oli pelkkä pää, joku oli syönyt loput.

useampi super cat käyttössä. huomasin että loukku ku oon uus ni hiiri menee poikki. onneksi oli ulkona loukut ku verta ja suolen pätkiä ympäri loukkua ja se hiirin perse.
nyt ku on kesän jauhanut sen 30 hiirtä ni ei enää mene hiiret kappaleiksi.
« Viimeksi muokattu: 10-11-2017, 00:13:53 kirjoittanut jaketech »