Kirjoittaja Aihe: Mistä saa 82cm loisteputken, miel. Tampereen seutu?  (Luettu 607 kertaa)

Poissa Kauko

Otsikon mukainen loisteputki olisi nyt hakusessa, kun ei oikein mistään löydy, Lamppuexpressillä olisi, mutta heidän puhelinpalvelunsa on alla kaiken arvostelun, joten olkoot. Tarvitsen juuri tuon mittaisen erääseen jukeboxiin. joskus olen voinut siirtää kiinnittimiä vastaavassa tilanteessa, mutta tässä tapauksessa ei ole mahdollisuuksia siihen.

Poissa liliana

• Valvoja
  • HOLLOLA
Vs: Mistä saa 82cm loisteputken, miel. Tampereen seutu?
« Vastaus #1 : 10-11-2017, 11:25:50 »
Noilla ainakin on tiedossa loiteputkien pituudet, saatavuus on eri asia
https://www.valotorni.fi/category/570/loisteputkien-pituudet

pituudella 849 mm T5 putkia löytyy 21 W ja 39 W

Mulla on muistaakseni vielä jokunen T8 30 W pituus 895 mm, ne saa, jos sopii ja kelpaa.

Taitaa tuossa olla kaikki kaupan olevat pituudet
https://www.lamppuexpress.com/osram/osram-loisteputket?length_tubes_range=70+-+110

Poissa Urpo

« Vastaus #2 : 10-11-2017, 12:03:40 »
Saksassa ebayssa olisi 820mm T8  25W, 33-640, mutta lähettääkö Suomeen, ei kysymättä selviä.
Tämähän ei ollut vastaus kysyjälle, kun Tampereen seutu loppuu kai Lempäälään?

Poissa Tapio K

• Kempele
« Vastaus #3 : 10-11-2017, 14:39:25 »
Tuo voisi löytyä isommasta lemmikki/akvaarioliikkeestä.. Pitääkö tuon olla extrakirkas?

onko minkä merkkinen jukeboxi?

Poissa Kauko

« Vastaus #4 : 10-11-2017, 21:27:56 »
Tuota akvaariohommaa en hoksannutkaan, eikä ole mitään väliä putken kirkkaudella, juke on Rowe Ami MM4 ja se on mulla vaan huollossa. Aika huonosti tuntuu niitä putkia olevan, moneen paikkaan soitellu jo Tampereellekin. Ja Liliana: Liian pitkä on sun tarjoama putki, ei voi siirtää kiinnittimiä, edellyttäis aika radikaalia toimintaa ja kun ei ole oma, niin en tohdi. Tuo Tampere -kortti on käytössä vaan siksi, että kun asun täällä Pohjois Satakunnassa, Karviassa, niin täällä on liikkeet äkkiä tsekattu ja eioota todettu. Mulla on aikomus käydä Tampereella ensi, tai sitä seuraavalla viikolla, niin mikä tahansa pitäjä käy matkalla Parkanosta eteenpäin kolmostietä :) Oikein hyvä olisi, jos ei Tampereella ole, niin vaikka Ylöjärvi, Pirkkala, Hämeenkyrö jne. olisivat ihan matkan varrella siis :)