Kirjoittaja Aihe: Tyttökalenteri  (Luettu 1409 kertaa)

Poissa TTA

Tyttökalenteri
« : 22-12-2017, 12:31:02 »
Ostetaan Tyttökalenteri

Hintakatto:
Puhelinnumero:
Sähköposti:

Erään viestiketjun lukihäiriöstä "työkalenteri" tuli "tyttökalenteri" josta tuli johdannaisena mieleen (ei imuriin) että vuosi vaihtuu ja tallin kalenteri(t) pitäisi päivittää.
Koska en ole töissä teollisuudessa, ei ole suhteita jälleenmyyjiin tai jobbareihin, jotka tyrkyttäisivät Pamelaa ja Olgaa A3 tai A2 koossa, joten jos jollain on tiukkapipoinen hallituksen puheenjohtaja, joka jostain syystä on päässyt määräilemään myös verstaan seinien tapetoinnista mutta kuitenkin nurkissa pyörii vuoden 2018 kuukausien päivien määrät näyttävä paperinen kalenteri, voisin pieneen hintaan ostaa sen pois.

Poissa KalleV

Vs: Tyttökalenteri
« Vastaus #1 : 22-12-2017, 12:45:25 »
Tästä voi tulostaa kuvat:
http://www.hoohoo.fi/weboost.php?sivu=tiedosto&t=84&url=hh_tyttotrio_2018_low&type=pdf

Päivämäärät pysynee paremmin puhelimessa..

Poissa ilsaarin

• Valkeakoski
« Vastaus #2 : 22-12-2017, 13:08:51 »
grrrrrrrr....... :smitten:

Poissa TTA

« Vastaus #3 : 22-12-2017, 13:39:28 »
Muuten itsetulostettu menisi kotiverstashengen mukaisena, mutta ehdottomasti pitäisi olla myös itse kuvattu. Netistä imuroidun aineiston tulostaminen on säälittävää teinitouhua, mutta jos kalenterissa olisikin jonkun yrityksen logo, voisi selittää että kalenteri on saatu lahjaksi ja muutakaan kalenteria kun nyt ei ole, niin joutuu tämän varassa elämään.

Poissa EKa

« Vastaus #4 : 22-12-2017, 18:30:38 »
Muuten itsetulostettu menisi kotiverstashengen mukaisena, mutta ehdottomasti pitäisi olla myös itse kuvattu. Netistä imuroidun aineiston tulostaminen on säälittävää teinitouhua, mutta jos kalenterissa olisikin jonkun yrityksen logo, voisi selittää että kalenteri on saatu lahjaksi ja muutakaan kalenteria kun nyt ei ole, niin joutuu tämän varassa elämään.

Joo - tässä ei oo teinitouhua, kuvaaja on yli 60v ja kuvattava hieman alle  :idiot2:
Itse on kuvattu ja on itse tehdyn pöydän päällä. Kotiverstashengestä ym. jutuista toiset puhuu ja Toiset tekee....

Saa laittaa paremmaksi :coolsmiley: O0

EKa

p.s. anteeksi, mutta en voinut itselleni mitään

Poissa Juhani Laakso

• Rajamäki
« Vastaus #5 : 22-12-2017, 18:41:45 »
Eilen oli joulukahvituksessa  tuossa lähellä. Lähtiessä tarjottiin kalenteria; keittiö- tai verstasversio. Valitettavasti verstaan seinillä ei ole tilaa, joten päädyin keittiökalenteriin. :smitten:
Muista; Elämä on nyt!

Poissa Tapio K

• Kempele
« Vastaus #6 : 22-12-2017, 18:52:02 »

Joo - tässä ei oo teinitouhua, kuvaaja on yli 60v ja kuvattava hieman alle  :idiot2:
Itse on kuvattu ja on itse tehdyn pöydän päällä. Kotiverstashengestä ym. jutuista toiset puhuu ja Toiset tekee....

Saa laittaa paremmaksi :coolsmiley: O0

EKa

p.s. anteeksi, mutta en voinut itselleni mitään

O0 O0 Siinä on kyllä kotiverstasmeininkiä parhaillaan..

http://www.hoohoo.fi/weboost.php?sivu=tiedosto&t=84&url=hh_tyttotrio_2018_low&type=pdf

Tuo olikin hyvä linkki O0 Laitoin muutamalle kaverille wasapissa että tässä lahjaksi 2018 kalenteri missä on kaikki tarpeellinen ;D

Poissa Teo Pelho

• Kerava
« Vastaus #7 : 22-12-2017, 19:18:59 »
En tähän hätään löytänyt sitä Pirelli-kalenteria jossa on 12 erilaista autonrengaskuvaa.
Aiempi nimimerkki Viilari

Paikalla hangio

« Vastaus #8 : 22-12-2017, 21:40:41 »
Ei ole autonrenkaatkaan entisellään. Vaikka Pirellin uusimman jostain sattuisin saamaankin käsiini, en kehtaisi sitä verstaan seinälle laittaa. Luulisivat vielä perverssiksi  ::)

Poissa jokunen

« Vastaus #9 : 24-12-2017, 19:39:41 »
Voisin lahjoittaa paikallisen laakeriliikkeen tai naapurikaupungin pulttiliikkeen kalenterin :).

Paikalla ralu

« Vastaus #10 : 25-12-2017, 13:01:17 »

Nuo kuvat, tämän sivun yläreunasta logot, hieman photoshoppia/copy pastea niin eikös siitä tulisi vaatimukset täyttävä kotiverstas henkinen kalenteri?