Kirjoittaja Aihe: Vannesahan teränohjain  (Luettu 1403 kertaa)

Poissa KaiK

Vannesahan teränohjain
« : 22-01-2018, 10:21:49 »
Minulla on Ejca Verkstars AB, vannsaha BS-65-M S 16  vm 1988. Kone on tullut mulle käytettynä.
Kurkkasin pöydänalle, sieltä puuttui tollainen osa. Tämä kuva on yläohjaimesta. Alhalla olis paikka samanlaislle.
Tehdas on kuulemma ostanut ko. konemallin omalla nimellään Italialaiselta valmistajalta, ja maahantuojan mukaan varaosia ei enään saatavilla.  Tunnistaako joku Jäsenistä ko osan, toivottavasti
muun merkkisestä koneesta kuin Ejca.

Terv Kai K

Poissa Skaribo

Vs: Vannesahan teränohjain
« Vastaus #1 : 22-01-2018, 13:05:34 »
Alkuperäistä teräohjainta voi olla vaikeata löytää. Teräohjaimia löytyy monenlaista ja vaikka tuolta kannattaa kysellä https://www.olsa.fi/Lis%C3%A4tarvikkeet_koneisiin/vannesaha_tarvikkeet.

Poissa arduino

« Vastaus #2 : 29-01-2018, 12:08:47 »
Ovatko tallessa alapyörän aiemmat ohjaimet? Voit laittaa vaikkapa tammi palikat uusiksi  ohjaimiksi.

Poissa KaiK

« Vastaus #3 : 29-01-2018, 20:08:06 »
Aikaisemman viestin kuva, se kokonaisuus puuttuu konesta kokonaan. Kuvattu osa on yläpuolisesta ohjaimesta. Jos olisin jostain samanlaisen saanut olis se alaojaimeksi sopinut suoraan "heittämällä".

Nyt olen uusimassa molemmat ohjaimet sahaan. Tavarat on vaan menossa KOLKKI nimiselle paikkakunnalle, onneksi suomessa. Postinumeron perusteella kohde olis voinut olla                             46840 La Pobla del Duc    siis Valensiassa Espanjassa.

Odottavan aika voi olla pitkä, eli koska osat on Raumalla.

Terv  KaiK