Testit ja tuki > "Purut ja hukkapätkät"

Viimeisin hankinta

<< < (198/533) > >>

jom:
Delta 16" konelehtisaha huutokaupasta.

renny:
Uudet Snickersin lattia-asentajan korduura tms. pöksyt, taas kestää kontailla pitkin ja poikin.

jussi:
Miten pitkään päivittäisessä työssä Snickersit kestää. Olen ostanut parit pöksyt biltemasta mutten enää, kangas on liian kehnoa, repeää, jos paikkaa niin repeää vierestä.

Mietiskelyssä on hankkia armeijakaupasta edullisia housuja jotka sitten voi  huoletta heittää pois, vaan tahtoo esim varustelekassa on vähän vaihtoehtoja. Yleensä myös pientä kokoa.

Vaihtoehtoja?

OssyS:
Tuossa lopputalvesta hankin myös nuo lattia-asentajahousut, niillä paksuimmilla polvisuojilla. On muuten ihan omiaan remonttihommissa. Silti tuntuu että housut ei kunnolla mukaudu käytössä, ja ei suoriudu kaikista työasennoista. Snickersin venyvä vyö on kyllä hyvä olla housujen kanssa.
Tykkäsin kyllä enemmän Snickersin normaaleista työhousuista, kun olivat huomattavasti taipuvampaa eri työasentoihin.

Sitten mulla on näitä L'bradorin työhousuja, jotka on vähän paksumpia kuin Snickersit, mutta hinta/laatusuhteeltaan melko kestäviä päivittäisessä työkäytössä.

rimppis:

--- Lainaus käyttäjältä: jussi - 13-07-2012, 10:32:46 ---Miten pitkään päivittäisessä työssä Snickersit kestää. Olen ostanut parit pöksyt biltemasta mutten enää, kangas on liian kehnoa, repeää, jos paikkaa niin repeää vierestä.

Mietiskelyssä on hankkia armeijakaupasta edullisia housuja jotka sitten voi  huoletta heittää pois, vaan tahtoo esim varustelekassa on vähän vaihtoehtoja. Yleensä myös pientä kokoa.

Vaihtoehtoja?

--- Lainaus päättyy ---

Snickersit kestää kyllä sen mitä työhousujen tarvii kestää. Itse olen alkanut suosia Blåkleaderin housuja. Jotenkin ryhdikkäämmät ja tuntuu jopa vieläkin vahvemmilta. Mallit on näyttävämpiä jos sille haluaa antaa arvoa.

http://www.blaklader.com/fi/

Omassa käytössäni konttaan ja luulen pitäväni housuja rankoissa oloissa päivittäin ja ainoa mikä kuluu on tietenkin polvien kohdalta kangas.
Muuten ei mistään housusta ole koskaan revennyt tai ratkennut mikään kohta. Omalla kohdallani syy uusien housujen vaihtoon on että kaikenlaisten tasoite, liima, lakka ym kerros alkaa olla sitä luokkaa että ei erota enää mitä sitä jaloissaan kantaa.  ;D

Kim

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta