Kirjoittaja Aihe: Varastolaatikoita järkihintaan?  (Luettu 3564 kertaa)

Poissa Poratuuli

• Poratuuli Oy
    • Poratuuli Oy:n kotisivut
Varastolaatikoita järkihintaan?
« : 03-05-2010, 21:10:01 »
Olen etsiskellyt tuollaisia muovisia varastolaatikoita, olisivatkohan lajittelu- tai pientarvikelaatikoita viralliselta nimeltään. Töissä on Trestoneita, mutta niillä hinnoilla ei raaski isompaa satsia ostaa, kun ei-läheskään-päivittäisessä käytössä kestäisi varmasti vähän halvempikin muovi. Onko kellään vinkkiä mistä voisi löytää kohtuuhintaisia lootia?

Käytetytkin kelpaisivat oikein hyvin, mutta ei vaikuttaisi niitäkään olevan pahemmin tarjolla, tai sitten en vaan osaa etsiä oikeista paikoista. Luulisi noitakin nimittäin liikkuvan, kun firmoja menee kuitenkin koko ajan nurin ja/tai varastoja uudistellaan. Vai löytävätkö ne aina samantien uuden kodin?

Miikka

Poissa timo1968

Poissa samu

Re: Varastolaatikoita järkihintaan?
« Vastaus #2 : 03-05-2010, 21:24:47 »
Moi,

AJ-Tuotteelta saa niitä pikkutavaralaatikoita suht' kohtuuhintaan. On ollut toistaiseksi edullisin alan puoti, joskin paikoin ehkä inasen rimpulampaa tavaraa kuin vaikka GWS:n kama. Eli sopisi kategorisesti tarpeisiin, ehkäpä.

Onkos Perstorp Heinolaa vielä olemassa? Kävin siellä joskus noin 15 vuotta sitten ja ruiskuvalettua lootaa tuli joka lähtöön. Eipä niillä mitään tehtaanmyymälää liene kun tekivät asiakastuotetta, mutta kysyvä ei tieltä eksyne.

Tietysti jos sattuu paikalle kun joku paperinkääntäjien pulju on uppoamassa, niin ne "tulevat/menevät" lootat ovat varmaan ensimmäisenä kaatikselle menossa.

terv,

Samu
...killi nyt jo hakki on... (28 merkkiä jäljellä)...

Poissa Poratuuli

• Poratuuli Oy
    • Poratuuli Oy:n kotisivut
« Vastaus #3 : 03-05-2010, 22:12:20 »
Kannatti kysyä, kun heti tuli hyviä vinkkejä! Eli kiitos noista, hinta putosi heti alle puoleen siitä mitä olin omin toimin löytänyt.

AJ:n katalogia on tullut selailtuakin aina kun posteljooni on sellaisen kiikuttanut pöydälle, mutta olen varmaan pelästynyt niiden valmiiden siirreltävien laatikkohyllykköjen kohdalla hintoja... Armylootatkin näyttävät lupaavilta, välilevythän saa kyllä askarreltua niihinkin tarvittaessa.

Miikka

Poissa simeoni

• Puutöiden albumi
« Vastaus #4 : 03-05-2010, 22:46:29 »
Vantaalla Puuilossa ja Motonetissa noita pikkutavaralaatikoita on kans ollu halvalla.

Motonetin verkkokaupassa myös: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=80-2503
« Viimeksi muokattu: 03-05-2010, 22:49:59 kirjoittanut simeoni »
Olen työkalulaatikossa jos minua kysytään. - Ruuvari

Poissa Matias.

« Vastaus #5 : 03-05-2010, 22:52:04 »
Lahden Motonetissä näytti olevan euron kappale. Ihan hyvää, noin 12 senttiä leveätä laatikkoa. Mulla oli noita samoja laatikoita iso liuta ja hyvin kestivät ainakin 15 vuotta priimakunnossa.

Muutama viikko sitten lahjoitin niitä ison nipun pois kun vähentelen tavaraa verstaalla.
...

Poissa Risto67

« Vastaus #6 : 04-05-2010, 08:26:14 »
Itse olen käyttänyt kauppojen karkkihyllyjen täytöstä jääneitä karkkilaatikoita pikkuhilppeitten säilytykseen!
Ne menevät kätevästi päällekkäin ja ovat suhtkot ilmatiiviitäkin, joten tavaroiden ulkovarastossa säilytyskin onnistuu hyvin ilman kosteus haittoja.
Laatikoita saa kaupoista hakupalkalla, mutta ovat ainakin meilläpäin aika suosittua tavaraa joten aina niitä ei ole tarjolla.

Risto

Poissa vekki

« Vastaus #7 : 04-05-2010, 09:30:16 »
  Hei!
  Lahdessa on Matti Kuitunen Oy joka kierrättää muovi romua ja prässää mm.erilaisia laatikoita keräily muovista.Siellä oli kierrätys kasassa mm käytöstä poistettuja  elintarvike-muovisia laatikoita edullisesti.
tutkitaan ja ihmetellään