Kirjoittaja Aihe: Chattiketju  (Luettu 596425 kertaa)

Poissa janneh

Vs: Chattiketju
« Vastaus #30 : 24-06-2011, 12:30:14 »
Oon alkanu taas jumppaamaan ja mietiskelen voimistelurenkaita.. Saisikohan jostain halvalla sellaisia ~30mm tangosta tehtyä 200mm rengasta.

Valmiit maksaa 70€ ja tuntuu vähän kalliille.

nikale

• Vieras
« Vastaus #31 : 29-06-2011, 00:24:47 »
Periaatteessa mä kyllä ihmettelen vähän/paljonkin suomalaista keskustelufoorumikulttuuria.

Vietin aikaa eräällä alkuvaiheessa melko hiljaisella ja lässähtäneellä foorumilla pari kolme kuukautta.
Aika pian kun muutamia juttuja heittelin sinne, niin foorumiin tuli aikalailla virtaa. ;)
Porukka ikäänkuin virkos talviuniltaan ja keskusteli huomattavasti aktiivisemmin ihan yleisestikin, ei pelkästään vastaillen minun kommentteihin.

Kävi kuitenkin niin, että jouduin vetäytymään takaviistoon ja poistumaan foorumilta, koska määrätty vakioporukka aloitti ajojahdin kun huomasi, että he eivät enää olekaan niin kovin merkittäviä henkilöitä jotka herättävät keskustelua vaan se on tuo uusi käyttäjä.
Muutamalla ajojahtiin osallistuneella ei vaikuttanut olevan mitään muuta elämässään kuin kaivella mun tietoja netistä ja kaikkialta muualtakin. Ei mulla mitään salattavaa sinänsä ole, mutta onhan se säälittävää ja surullista jos henkilön elämä valuu hukkaan mua kytätessä.

No nyt sitten kun olen sulkenut käyttäjätunnukseni tuolle foorumille ja olen silti lukaissut tekstejä mitä siellä on, niin keskustelu on lässähtänyt yht'äkkiä sille samalle tasolle millä se oli ennen mun menoa sinne.
Mun siellä ollessa viestejä yleensä tuli foorumille noin 100 päivässä oli pyhä tai arki.
Nyt viestejä tulee 20-30. (en oo laskenu, ihan mutua noi luvut.)

Normi suomalainen foorumi tuo.  :idiot2:

Ps. No sovitaan vaikka niin että porukalle tuolla on jääny juhannus päälle ja siks siellä on hissua. ;)

nikale

• Vieras
« Vastaus #32 : 01-07-2011, 23:32:24 »
En tiä onko mun videot ihan turhia, mutta hauska niitä on tunkea tuo tuubi täyteen. ;)

Seuraillu kalojen touhuja viimepäivinä ja otin sitten vähän matkaa videotakin käsivaralta kun ne ilmeisesti nussuttelee.
Jotenkin erilaista katella niitä tuollasessa lätäkössä kuin siinä normi akvaariossa joka on lopunviimen aika tympee.

Talveks noille täytyy kyllä akvaariokin tehä ja siitä ottaisinkin mielellään ideoita vastaan. Lähinnä materiaali, liima/tiivistys, muoto ja kokoahan sais olla se 200l vähintään. Eikai sen sellanen suorakaiteen mallinen tartte olla?

http://www.youtube.com/watch?v=PF60RWYqfu4

Veikkasin että toi vaaleempi on narttu ja tummempi sekä isompi uros.
Tiedä sitten, myyjän mukaan ne erottaa siitä, että toisella on peräsuoli ulospäin ja toisella sisään.

Poissa Tee

« Vastaus #33 : 02-07-2011, 00:16:20 »
En haluais (enkä ole) kukkahattutäti, mutta mitä kaloja noi on?

Ton ylitylsän videon perusteella tossa lätäkössä elää monneja tai plekoja, ko -- kö? 

nikale

• Vieras
« Vastaus #34 : 02-07-2011, 00:58:29 »
Kultakaloja.

Poissa jussi

« Vastaus #35 : 02-07-2011, 10:17:16 »
On muuten kuuma aurinkoisella pihalla kuoria tukkeja  :idiot2:

Täytyy kaffeen jälkeen tehdä pressusta aurinkovarjo

Poissa Vieras

« Vastaus #36 : 02-07-2011, 11:20:50 »

No niin kuuma on, ettei tuolla pihalla viitti tehdä mitään

nikale

• Vieras
« Vastaus #37 : 02-07-2011, 11:32:24 »

No niin kuuma on, ettei tuolla pihalla viitti tehdä mitään

Joo, periaatteessa ei viittis tehä muttakun yrittää olla tekemättä ni ei onnistu. Sitte sitä vaan hikoo ja tekee.
Sisällä on sitäpaitsi yhtä lämmintä kuin ulkonakin, ainakin mulla kun ei ole kylmästöintiä.

"Ei lämmin luita riko."

Mä taidan lähtee kauppaan ostamaan jäätelö. Isolla jäätelöllähän korvaa kalorien puolesta jopa ruoka-annoksenkin. Niin ainakin eilen uutisoivat mulle netissä.

Poissa jussi

« Vastaus #38 : 02-07-2011, 12:04:30 »
Nyt oli pakko luovuttaa, tulee lämpöhalvaus.
Empä ole tuota uusiosanaa, kylmästöinti, ennen kuullutkaan. Tosin asun kaiken sivistyksen ulkopuolella, vai oliko se niin että tämä oliskin se sivistyksen keskus.
Tuo sana jääkin myös käyttööni, kuten köykämiini ja sydeemi (tai tsydeemi).

nikale

• Vieras
« Vastaus #39 : 02-07-2011, 14:59:20 »
Mikä on köykämiini?

Poissa Tee

« Vastaus #40 : 02-07-2011, 16:47:20 »
Köykämiini lienee amuliinia

Poissa Rami Lehto

• Siuntio
« Vastaus #41 : 02-07-2011, 18:18:29 »
Yritin mennä pihajakutsiin vilvoittelemaan mutta siellä on neljä koiraa jotka murisevat jos niitä yrittää tuuppia sivummalle.
Aiempi käyttäjätunnus rallirami

Poissa Pekka Huhta

• Ylläpito
« Vastaus #42 : 02-07-2011, 23:49:19 »
Oon keittänyt isän syntymäpäiville pari maksikattilallista uusia perunoita (perunasalaattiin, sekaan yrttejä, valkosipulia, pippuria ja sualaa), muutama kilo pastaa (savulohisalaatin rungoksi) ja tiun munia sillin kaveriksi. Lisäksi uunissa on paistettu riittoisasti sienipiirakkaa. Aktin kesto on ollut siinä nelisen tuntia, noi isot kattilat ei tahdo lämmitä kovin suit sait edes kaasulevyllä.

Keittiön lämpötila oli huonon saunan luokkaa: kolmen tunnin jälkeen teki mieli aina välillä mennä kyykkyyn viillyttelemään. Talossa ei ollut enää yhtään räppänää jonka olisi saanut auki ilman ruuvimeisseliä tai sorkkarautaa. Paitsi että yläkerran rappusten oven pidin kiinni, kaikki keittämisen huuru oli matkalla makuuhuoneeseen ja ehdin hiukan pelastaa tilannetta ensi yön kannalta. Nyt yläkerta tuulettuu erikseen.

Kissanrontti tuli justiinsa sisään ja kaikki alakerran ikkunat ja ulko-ovi piti panna kiinni ettei ryökäle jää yöksi omille teilleen ja vaimo sitä vahdi aamuyölle. Taidan siirtyä pihalle surffaamaan, siellä on kuitenkin yli kymmenen astetta viileämpää kuin olohuoneessa.

Pekka

Puutyöneuvoja ja propagandaa - http://www.sihistin.fi

Poissa liliana

• Valvoja
  • HOLLOLA
« Vastaus #43 : 03-07-2011, 00:26:51 »
Mikä ihana kesäilma, kerrankin saa paidanselän märäksi suurempia rehkimättä ja tekee siis ahkeran ja työteliään vaikutuksen. Kokopäivän hissuksiin kantelin laudanpaloja ees taas.

Poissa samu

« Vastaus #44 : 03-07-2011, 01:08:17 »
Joo... märkää on. RH oli jo päivällä 100%+ ja nyt kun jäähtyy niin nämä "sadepisarat" vissiin erkanevat suoraan ilmasta.

Kävin äsken kusemassa laiturilta mereen ja kuuntelin vastarannan tanssilavalta kaikuvia leppeitä sointuja. Tekisi mieli vetää paita päälle ja tallustella paikan päälle testaamaan Laitakarin molemmat anniskelumestat.

...killi nyt jo hakki on... (28 merkkiä jäljellä)...