Kirjoittaja Aihe: Miltä merkiltä hyvät pihdit?  (Luettu 2702 kertaa)

Paikalla (Piilotettu)

Vs: Miltä merkiltä hyvät pihdit?
« Vastaus #30 : 02-02-2018, 10:09:52 »
Knipexin siirtoleuoista ei sinällään pahaa sanottavaa, sitä eivät tahdo kestää kun kallistuksen vakaajan päitä irrottaa autoista ja koneella takoo ruostunutta mutteria auki pihdeillä vastaan pitäen.
Osa on kohtuu kovaa materiaalia ja välillä luistaa pihdeissä, kuluu hampaat sileiksi jossain kohti.

Poissa (Piilotettu)

• Valvoja
« Vastaus #31 : 02-02-2018, 10:11:52 »
Knipex kestää myös koulussa. Ihme sinänsä...
Tuon kovempaa referenssiä ei oikeestaan enää voi olla, tai no ehkä jos ne kestäis myös armeijassa  >:D

Jäi hyvin se sanonta metrisestä ratakiskosta mieleen kun yks porukka onnistui katkaisemaan rautakangen  ;D

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #32 : 02-02-2018, 11:03:48 »
Osaako joku sanoa mistä noita NWS:n pihtejä saa? Ihan kivijalkakauppa tampereelta olisi kiva, mutta kai täytyy netistä tilata.

Poissa (Piilotettu)

• Renkaanvaihdot Keski-Uudellamaalla
« Vastaus #33 : 02-02-2018, 11:31:09 »
Osaako joku sanoa mistä noita NWS:n pihtejä saa? Ihan kivijalkakauppa tampereelta olisi kiva, mutta kai täytyy netistä tilata.
Tuolta voisi kysyä vaikka näyttääkin "ei saatavilla". Myymäläkin pitäisi olla Tampereella...
https://www.uittokalusto.fi/catalogsearch/result/?q=nws

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #34 : 02-02-2018, 12:26:24 »

Amazon.de ainakin näyttää myyvän. Kivijaloista en mainittua enempää osaa sanoa.

Minä päädyin Knipexeihin. Tein hankinnan ennen kuin kukaan mainitsi NWS:stä mitään. Varmaan ihan hyvä, niin ei tarvitse ruveta arpomaan ja vatuloimaan merkkien välillä. Eiköhän nuo minun käytössäni kestä ja toimi riittävästi.
Väinö

Poissa (Piilotettu)

• Valvoja
« Vastaus #35 : 02-02-2018, 12:47:48 »
On muuten uskomaton määrä mitä tuolta Solingenin alueelta tulee käsityökaluja ja merkkejä.

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #36 : 02-02-2018, 15:04:23 »

Amazon.de ainakin näyttää myyvän. Kivijaloista en mainittua enempää osaa sanoa.

Minä päädyin Knipexeihin. Tein hankinnan ennen kuin kukaan mainitsi NWS:stä mitään. Varmaan ihan hyvä, niin ei tarvitse ruveta arpomaan ja vatuloimaan merkkien välillä. Eiköhän nuo minun käytössäni kestä ja toimi riittävästi.

Näköjään Conradiltakin saa.