Kirjoittaja Aihe: jääkiekko, mainokset, urheilu ja muut ärsyttävät asia.  (Luettu 29869 kertaa)

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
  • Valvoja
  • (Piilotettu)
Vs: jääkiekko, mainokset, urheilu ja muut ärsyttävät asia.
« Vastaus #30 : 17-09-2017, 08:56:54 »
Mun mielestä kaikki saa harrastaa ja katsoa mitä vain, kunhan eivät tule sitä mulle tuputtamaan.  :ninja:
- Halpa ja hyvä on yleensä eri paketeissa -

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #31 : 17-09-2017, 09:06:46 »
Minua ärsyttää lievästi se että jollain tavalla ymmärrän nuo sanoman lättinaradiot, kun ovat laiskoja niin kaikki on yhtä novahihitystä, olipa sen kanvan nimi mikä tahaansa, vaikka siten radio rock, satasattu lähinnä tunnariin ja unohdettu sisältö.

Mutta kun ylelläkin menty samaan lässytyksen ja järjen puutetta ihannoivaan mutuiluun. Ja kun tulee joku paskamainos kaupalliselta kanvalta, niin välttämättä edes ylelle vaihto ei auta kun sielläkin on "ihanaa" hihkumista tai jonkun vegaanijoogaajan napinaa 34h/vrk.

Minusta urheilu on harrastuksena ja kunnon kannalta ok. Liikunnan ymmärrän oikein hyvin. Lapsi harrastaa, itsekkin on tullut hiihdettyä ja harrastettua kamppailulajeja. Ja ulkona liikkuminen on kivaa iteskseen, perheen kanssa kävellen, lainakoiran kanssa, kamera/vapa mukana tai nuoremmiten metsästysaikaan ase mukana.

Sen sijaan harvemmin tulee mieleen katsoo jotain miljonääriä luiselemassa ympyrää, juoksemassa jalkapallon perästä ympyrää tai ajamassa ympyrää, yhtä mielenkiintoista kun katsoo jonkun julkkiksen kalastusta eli ei just nappaa.

Tennistä tulee joskus katsottua, mutta sitäkin ussein äänettömä, kun se yksi suomalainen nuija vaahtoo kokoajan kun selostas jotain jääkiekkoa juopuneille....ottas mallia brittiselostajista, ei tarvii kokoajan lässyttää jos katsoja katsoo tennistä, niin on suuri mahis että katsoja katsoo tennistä, ymmärtää siitä jotain eikä halua kuunella jotain selostajan showta. Tenniksessä sentään tapahtuu jotain yllättävää. Mutta jos "urheilu" on urheilun katsomista niin se on minusta viihdettä siinä missä salatut emännätkin ja talk-showt.

Joskus liikenteessä ärsyttää kaaharit ja puikkuloijat sekä etenkin pyöräilijät helsingissä. Ne kun eivät yhtään kunnioita liikennesääntöjä ja niistä on tehty jotian citykaneja - poistettu velvollisuus käyttää kypärää "kun se nyt vaan ei ole hauskaa" eikä edellytettäkään noudattaa alkeellisiakaan liikennesääntöjä tai tapoja.

Siinäpä olikin pienet harmituksen aiheet.

Kaikki muu onkin todella hienoa.

Pekka

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #32 : 17-09-2017, 09:18:43 »
Olipas yllätys tämä penkkiurheiluvastaisuus. Kuulun samaan kastiin. Yksinkertaisesti ei ole aikaa ja sitä kautta kiinnostusta viettää elämääni missään katsomossa tai sohvalla. Työkaveri käy kaikki Kärppien pelit ja kaikki juttelut koskee vain jääkiekkoa. Heh kun kiinnostaa. Kymppitonnin laittanut kausikortteihin 10 vuodessa. Työkaverit joskus ihmettelevät, mitä oikein teen vapaa-ajalla, kun en urheilua katso. Voih.

Poika pelaa lentopalloa ja siihen toki panostetaan, kuten lasten harrastuksiin muutenkin.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #33 : 17-09-2017, 10:35:30 »
Mun mielestä kaikki saa harrastaa ja katsoa mitä vain, kunhan eivät tule sitä mulle tuputtamaan.  :ninja:

Voisin olla samaa mieltä, siis laumasieluisuutta varoen mahdollisimman suuri tuki mielipiteelle. Jotenkin tuntuu, että tällainen yhteen koottu mielipidekokoelma (säie) rupeaa tuskastuttamaan. Piruako tässä yhteen ääneen kailotetaan, tykkään tästä tai vihaan tuota. Yksittäisen mielipiteen ja tuskaisen parahduksen saattaa melkein jokainen kestää mutta kun ruvetaan oikein paskaojaa kaivamaan, rupeaa se haisemaan. Tämän koko säikeen voisi kunnossapito poistaa. Pahoitteluni peraxille, jolla oli hyvä tarkoitus säästää tarpeellinen säie aivan vieraalta vaikutukselta.
Aiempi käyttäjänimi sepän poika

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #34 : 17-09-2017, 12:24:24 »

Voisin olla samaa mieltä, siis laumasieluisuutta varoen mahdollisimman suuri tuki mielipiteelle. Jotenkin tuntuu, että tällainen yhteen koottu mielipidekokoelma (säie) rupeaa tuskastuttamaan. Piruako tässä yhteen ääneen kailotetaan, tykkään tästä tai vihaan tuota. Yksittäisen mielipiteen ja tuskaisen parahduksen saattaa melkein jokainen kestää mutta kun ruvetaan oikein paskaojaa kaivamaan, rupeaa se haisemaan. Tämän koko säikeen voisi kunnossapito poistaa. Pahoitteluni peraxille, jolla oli hyvä tarkoitus säästää tarpeellinen säie aivan vieraalta vaikutukselta.

ei tartte pahoitella. pääasia, että sait jotenkin kakisteltua ulos asian. jos oikein ymmärsin tulkinnan, niin Tapania siis ärsyttää tälläset säikeet. ;D

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #35 : 17-09-2017, 12:30:38 »
ei liikunnassa, eikä urheilussa mielestäni itsessään ole mitään vikaa. jokainen urheilee, jos kokee sen jollain tapaa tarpeelliseksi. on eriasia urheilla, kun kattoa urheilua jonkun typerän säestyksen kyllästämänä. itte en paljoa jaksa vasiten urheilla. toisinaan käyn uimassa. siellä uimalassakin muuten välillä ärsyttää, kun on jotain uimaseuroja tms. ja akka huutaa kailottaa altaan reunalta toiselle puolelle allasta jotain uimaohjeita..

aikasemmin toisinaan kävin ammuskelemassa tauluihin. tosin pyssyyn en taida olla edes koskenut pariin vuoteen.. onko ammuskelu edes urheilua? hmm.. ampumaurheilua.. kait se enemmänkin harrastamista on. vielä aikasemmin tykkäsin valokuvata paljon. olikohan se sitten jotain urheiluvalokuvaamista, tai valokuvausurheilua. ;D

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #36 : 17-09-2017, 13:42:19 »

.... tuskaisen parahduksen .... :coolsmiley: :embarrased: :idiot2:

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #37 : 17-09-2017, 14:15:00 »
Eipä tälläinen oikein kuulu tänne, tässä arvostellaan toisia ihmisiä ei arvosteta.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #38 : 17-09-2017, 14:32:24 »

ei tartte pahoitella. pääasia, että sait jotenkin kakisteltua ulos asian. jos oikein ymmärsin tulkinnan, niin Tapania siis ärsyttää tälläset säikeet. ;D

Mitä minusta mutta foorumin henkeä saattaa ahdistaa tuommoinen penkkiurheilun, urheilun, tupakoinnin tai monen muun mieltymyksen taakse tai eteen tai vastaan tai myötä ryhmittäytyminen.

Aiempi käyttäjänimi sepän poika

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #39 : 17-09-2017, 15:05:16 »
itte en ainakaan ole tarkotuksellisesti arvostellut toisia ihmisiä, tai mennyt henkilökohtaisuuksiin. yritin lähinnä.. ehkä sitten huonona vitsinä ja huonolla menestyksellä pistää kommenttia tuohon Tapanin kirjotukseen. se olikin ainoa, missä kohdistin asian johonkin tiettyyn ihmiseen. ehkä se oli epäonnistunut ja huono vitsi. pahoitteluni, jos siitä tuli mielipahaa. Tapani on ihan asiallinen mies, eikä todellakaan ole ollut tarkotus millään tapaa morkata Tapania.

kait nyt sentään jääkiekkoa saa arvostella? ei sen nyt luulisi olevan kenellekkään mikään uskonto.. jos niin on kiekkofani, että noista ottaa itteensä, niin sitten saa kyllä ottaakkin. uskon kuitenkin, että kokolailla vähemmistöä on, ketkä ei jääkiekosta tykkää. mielestäni se on järkevämpää hoitaa kiekon arvostelu täälä pubin puolella, kun jossain kaaminaketjussa, missä koko kaminan rakennus hukkuu epämääräseen kiekkokähinään.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #40 : 17-09-2017, 17:15:02 »
Itse pitäisin kotiverstasfoorumin mielelläni tee-se-itse -asioihin keskittyvänä. Urheiluille ja murheiluille on omat fooruminsa. Olen mainostanut tätä opiskelijoilleni ja muillekin asiapitoisena ja siistinä. Pidetään tämä sellaisena niin saadaan lisää porukkaa ja tietotaitoa jaettavaksi!  O0

-K
- Qui scribit, bis legit.

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #41 : 17-09-2017, 18:25:16 »
Itse pitäisin kotiverstasfoorumin mielelläni tee-se-itse -asioihin keskittyvänä. Urheiluille ja murheiluille on omat fooruminsa. Olen mainostanut tätä opiskelijoilleni ja muillekin asiapitoisena ja siistinä. Pidetään tämä sellaisena niin saadaan lisää porukkaa ja tietotaitoa jaettavaksi!  O0

-K

Tuohon on hyvä lopettaa, ja palata verstaanhenkeen... terotin kolme sirppiä tänään...
Muista; Elämä on nyt!

Poissa (Piilotettu)

• Valvoja
  • (Piilotettu)
« Vastaus #42 : 17-09-2017, 19:33:08 »
Kyllä urheilu on juurikin politiikkaan ja uskontoon rinnastettava aihe, joka pitäisi kieltää tältä foorumilta. Ei perustu järkeen vaan tunteeseen suhtautuminen urheiluun. Toisaalta sillä perusteella pitäisi kieltää myös puhuminen eri automerkkien hyvyydestä.   :crazy2:

Paikalla (Piilotettu)

« Vastaus #43 : 17-09-2017, 20:05:30 »
Ainoa asia mikä ärsyttää on kaupallisten radiokanavien + ylex jonninjoutavaa sontaa pulputtavat juontajat. Onneksi radioissa on kanavien tallennus. Olen tallentanut yle suomen ja puheen.
Listoilla peitellään huonoa työn jälkeä.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #44 : 17-09-2017, 21:25:30 »
Kyllä urheilu on juurikin politiikkaan ja uskontoon rinnastettava aihe, joka pitäisi kieltää tältä foorumilta. Ei perustu järkeen vaan tunteeseen suhtautuminen urheiluun. Toisaalta sillä perusteella pitäisi kieltää myös puhuminen eri automerkkien hyvyydestä.   :crazy2:

mun on kyllä jokseenkin todella hankala ymmärtää tätä asiaa. ehkä tää on sitten se asia, missä oikeasti olen vähemmistöä vielä enemmän, kun jääkiekossa. jostain kumman syystä tästä ene edes menetä hermojani ihan totaalisesti, kuten jääkiekosta.

juu. ja kun automerkeistä ja niiden paremmuudesta ei saisi puhua, niin ei myöskään mopoista, prätkistä, tai mistään moottorilla toimivista koneista. samantein kaikki sarvitraktorit kieltolistalle. ja kun kerta sarvitraktoreistakaan ei saa puhua, niin ei saa sitten puhua oikeista traktoreistakaan. eikä mistään muistakaan vekottimista, mitkä toimii konevoimin. oikeastaan kaikki koneet pitäisi kieltää, mukaanlukien sähköllä toimivat. varmaan paras pyytää itte räsänen paikanpäälle selvittään asiaa. sehän on tuon kieltoalan ammattilainen. täten, ainakaan minä en sitten laittelisi tänne enää juuri mitään selostusta yhtään mistään tekemisistäni, kun kaikki olisi jotenkin kytköksissä politiikkaan, uskontoon, koneisiin ja laitteisiin, tai jokatapauksessa kuitenkin johonkin muuhun sellaseen, mistä ei saa keskustella. ei jäisi enää mitään mistä kirjotella. tuskin se kovin iso menetys olisi, mutta menetys se on pienikin menetys. lopulta kuitenkin tuo koskisi aikaa montaa käyttäjää. lopputulemana voisi olla aika kuihtunut foorumi.. no, tämähän nyt oli vain tällästä heikkohermosten leikkiä, eikä tälle tielle varmasti lähdetä. mutta jos lähdettäisiin, niin kyllä tuo mun kristallipallo kertoo, että homma alkaa kuihtumaan.

vaikea kuvitella, että yksi aihealuea koko foorumista pilaa koko muun muunfoorumin, vaikka siellä paskaa jauhetaankin. nimittäin tämä pubi. jos nää "ei" koovee:lle suunnatut asiat kauheasti häirittee, niin eikö olisi helpointa olla klikkaamatta sitä pubia auki? vai onko siinä samanlainen houkutus, kun pullonkorkinkin naksauttamisessa auki..? siinä se on. ihan vain, kun klikkaa ja lukee.. siinä se on, ihan vain, kun korkkaa ja ottaa.. puuttuuko täältä niinkun osalta porukasta huumorintaju kokonaan? jos pubin aiheet niin ärsyttää, niin pakkoko se on mennä lueskeleen niitä. tää asia ei vain jotenkin mene meikäläisen tajuun sitten mitenkään. sellanen henk. koht suodatin on hyvä olla olemassa. tekee itse omat päätöksensä siitä, mitä lukee ja mitä ei. turha kait siitä on toisia syytellä, jos menee väkipakolla luieskeleen sellasia asioita, mitkä ei kotiverstaan aihepiiriin kuulu ja jotka ei miellytä. luulisi jo tuon otsikon kertovan ihan tarpeeksi. ärsyttävyyttä tiedossa.. pysykää poissa pubista, niin säästytte mielipahalta. ei niistä pubeista muutenkaan juuri mitään hyötyä ole tainnut paljoakaan olla.