Kirjoittaja Aihe: Flukella joulumieltä  (Luettu 3319 kertaa)

Poissa (Piilotettu)

Vs: Flukella joulumieltä
« Vastaus #15 : 19-12-2017, 12:43:37 »
Itse olen riisuutumisen kannalla. Jos tilanne on uhkaava, niin vaatteet pois. Kukaan ei halua painia alastoman kanssa.

Suomen poliiseilla voi olla tuohonkin liittyviä haluja, kun ihmisten kimpuun pitää käydä syystä kuin syystä: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005489900.html  :-[

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #16 : 19-12-2017, 14:09:30 »
Pitkä maglite oli kyllä kovaa kamaa ennen ledijuttuja.. semmonen on hyvä olla autossa jos tulee kahakka.. koitappa sillä miniledituikulla taltuttaa sitten ;D ;D

Saiskohan noihin retromaggeihin ledihehkun jotenkin asennettua?

Nyt laitetaan muuttuvataajuinen strobo silmille ja potkaistaan munille kun kaveri ei tiedä mitä missäkin suunnassa tapahtuu ;D
Itse olen riisuutumisen kannalla. Jos tilanne on uhkaava, niin vaatteet pois. Kukaan ei halua painia alastoman kanssa.

Jos olisi mahdollista, niin tätä viimeisintä kommenttia kyllä peukuttaisin! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #17 : 19-12-2017, 23:37:38 »
Pitkä maglite oli kyllä kovaa kamaa ennen ledijuttuja.. semmonen on hyvä olla autossa jos tulee kahakka.. koitappa sillä miniledituikulla taltuttaa sitten ;D ;D

Saiskohan noihin retromaggeihin ledihehkun jotenkin asennettua?

Nyt laitetaan muuttuvataajuinen strobo silmille ja potkaistaan munille kun kaveri ei tiedä mitä missäkin suunnassa tapahtuu ;D

Jos olisi mahdollista, niin tätä viimeisintä kommenttia kyllä peukuttaisin! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;D ;D Hyviä uusia puolustusvinkkejä.. nää täytyy ottaa käyttöön O0

lööppi "alaston mies riehui strobot kädessä Oulussa"

Poissa (Piilotettu)

• Valvoja
« Vastaus #18 : 19-12-2017, 23:48:39 »
Strobo ja helikopteri..  :D ;D ::)

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #19 : 20-12-2017, 15:10:27 »
Strobo ja helikopteri..  :D ;D ::)

Mielikuva vaan paranee ;D ::)

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #20 : 20-12-2017, 15:27:02 »
Pitkiin Magliteihin on ledisarja ihan valmistajalla. Laitoin omaani ja valo on paljon kirkkaampi kuin alkuperäisellä krypton polttimolla. Toimii myös rosvonhäätimenä paljon parempi kuin joku LedLenser...
Aiempi nimimerkki Jagr

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #21 : 20-12-2017, 19:22:58 »
Kävin tilaamassa tuon 115 yleismittarin. Kiinnosti mittapääsarja niin paljon, että hankintakynnys ylittyi.  O0 Pari viikkoa ilmoitettiin toimitusajaksi.
-     sitä saa mitä tilaa   -

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #22 : 20-12-2017, 23:21:56 »
Mä kyllä nään tietyn riskin alfred_j_kwakin strategiassa ellei vastapuolen seksuaalinen suuntaus ole ennestään tiedossa.

Onko jollekulle selvinnyt mihin Fluken pihtijännitemittarin toiminta perustuu? Resoluutio jää huonoksi niin ei toimi kun pitäisi mitata alle kymmene voltin tasajännitettä, mutta tulisikohan tuosta lisää malleja...

Poissa (Piilotettu)

• Valvoja
« Vastaus #23 : 21-12-2017, 00:22:22 »

Onko jollekulle selvinnyt mihin Fluken pihtijännitemittarin toiminta perustuu? Resoluutio jää huonoksi niin ei toimi kun pitäisi mitata alle kymmene voltin tasajännitettä, mutta tulisikohan tuosta lisää malleja...
Eikait se jännitepihti toimi tasajännitteellä ollenkaan.

Poissa (Piilotettu)

• (Piilotettu)
« Vastaus #24 : 21-12-2017, 07:24:07 »
Niinpä tietysti. Spekseissä on DC mittaus mutta Fieldsensen kohdalla vain AC, eli DC piikeillä. Mietinkin miten se voisi toimia.