Kirjoittaja Aihe: Ohjaustehostin ajoleikkuriin  (Luettu 1124 kertaa)

Poissa (Piilotettu)

Ohjaustehostin ajoleikkuriin
« : 15-05-2018, 21:53:42 »
Tänään ensimmäiset testiajot ja hienosti toimi, laitoin siis c mallin Opel corsan sähköisen tehostimen stigan linkkumalliseen leikkuriin. Syynä lähinnä se että alkuperäinen leikkuupöytä ruostui sen verran pahasti että näin helpommaksi ostaa uuden tilalle, jotain siinä on erilaista koska ohjaus muuttui jo valmiiksi raskaasta ohjauksesta jo vaikeaksi ajaa. Tuota tehostinta voisi varmasti hyödyntää vaikka jossain muissakin ajokeissa, jonkin sarjan ralliautoissa tiedän noita käytettävän.
Vielä täytyy hieman suojamuoveja ohjauspylvään ympärille laitella mutta muuten ruoho saa kasvaa.

Tero

Poissa (Piilotettu)

Vs: Ohjaustehostin ajoleikkuriin
« Vastaus #1 : 15-05-2018, 22:45:48 »
Tästä olisi kiva nähdä kuvaa ja tarkempaa juttua,  mielenkiintoista. O0

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #2 : 16-05-2018, 14:03:12 »
Juu kansa vaatii kuvia, oma lehmä on sen verran syvällä ojassa. Kuinkahan paljon tuollainen vie sähköä? Mietin vaan laturin riittävyyttä.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #3 : 16-05-2018, 14:39:42 »
Sähköä se varmasti vie jonkin verran, akkuna 25Ah:n lyijyhyytelö, 4 vuotta vanha enkä edes ladannut sitä täyteen, poika leikkasi nurmen ja senkin jälkeen ajelivat vielä kun nyt jaksoivat vääntää. Olen varautunut siihen että lataan akun ajoittain. Eculle täytyi laittaa huijausboxi joka simuloi moottorin kierroksia, potikasta voi nyt säätää haluamansa tehostuksen. Katkaisin vanhan rattiakselin juuresta ja tein pienen holkin jonka hitsasin uuteen rattiakseliin.  Toteutus nyt on mitä on kun metallimies en ole, sen takia olen muovilevyä varannutkin että saisin hiukan kaunisteltua.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #4 : 16-05-2018, 17:34:38 »
ihan käypäsen näkönen toteutus. O0

eipä mulla ainakaan ole mitään moittimista. tykkään ittekkin, että mielummin hyvä ja toimiva, kun "nätti" ja ei toimiva..

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #5 : 16-05-2018, 20:58:31 »
 O0 B-mallin Sorsassa on kovasti samannäköinen pötkylä.