Kirjoittaja Aihe: Chattiketju  (Luettu 641984 kertaa)

Poissa (Piilotettu)

Vs: Chattiketju
« Vastaus #15 : 16-06-2011, 01:42:42 »
Ei onnistu, kun loppuu tila kesken ja monen vuoden tauon jälkeen pakko laittaa omaa tölliä kuntoon välillä, pomon määräys nääs !  ;)
- hanski

Toi tila on kyllä sellanen paskamainen asia. Se loppuu aina kesken. Mulla on nyt tuo oma keittiö työn alla, ja mun huikea verstastila (50m2) alkaa loppumaan. On mulla sitten vielä erillinen matala osasto 40m2 jossa monikara, talttapora ja sorvi, ja johon pitäisi syssymmällä duunata vielä puuvarasto, ja kehittää jotain eristystä talven varalle.

Kuuntelussa HIM - Deep Shadows and Brilliant Highlights  :smitten:

Jos sitä nyt kiskoisi itsensä tuonne sängyn pohjalle.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #16 : 16-06-2011, 01:43:57 »
Ei onnistu, kun loppuu tila kesken ja monen vuoden tauon jälkeen pakko laittaa omaa tölliä kuntoon välillä, pomon määräys nääs !  ;)
- hanski

No harmi! Tarjouksia otetaan vastaan.

Nyt pari bischofshofenia ja just yhdestä nettipokeriturtsista rahoille  ;)

Minä vasta joskus sitten viikonloppuna, tai vasta jussinpäivän jälkilöylyssä.

Tässä kuitenkin kuva. Aihe oli tarkkaan harkittu tuossa tilanteessa. O0

Kuva on otettu 2007 Garmisch-Partenkirchenissä. Poikaporukassa patikoitiin Wank-vuoren kylkeä pitkin ylös, aamulla lähdettiin, ja noin puolenpäivän kieppeillä päästiin vuorenhuipulle, tosin lähellä huippua oli se baari... No siellä saatiin lopullinen sekä idea että kyky tarkentaa tähän miehekkääseen suoritukseen.

O0

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #17 : 16-06-2011, 01:48:17 »
Täällä nukkumatti kutsuu myös ihan just...Albert Järvisen Let iT Roll menee kuuntelussa.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #18 : 16-06-2011, 02:01:16 »
Von Hertzen Bros, liitettäköön heidät KV:n musaketjuun mikä ettei.  8)

Minä koitan kollata arkistosta ny jotain päteviä irtokuvia. Niitä on tuhansia.

=>

Victorinox Work Champ, aika kolho sveitsi edes omassa kotelossaan kannettavaksi. Niukasti yleistä käyttöä, löytyy yleensä auton etuoven lokerosta.

Määkin taidan mennä punkkaan tän jälkeen.

Öitä veljet.
...killi nyt jo hakki on... (28 merkkiä jäljellä)...

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #19 : 16-06-2011, 02:11:35 »
Sumu hei, tuo kaljaasi purjrhdus kolahti kohdalle, olis varmaan mukava kokemus. Muistui mieleen kun töissä ollessa katselin yläprykältä kun Sverdlov nousi hosisontin takaa aamu auringossa purje kerrallaan, sitten purjehti ohi köysistö natisten ja tervehtien, oli tosi komeeta, ihan kuin olisi tavannut lentävän hollantilaisen.
- hanski
ps. taisi tuo Larsseni lasinpohjalla vaikuttaa asiaan.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #20 : 16-06-2011, 02:15:06 »
Heh, otetaan kuvia kun ollaan purjeiden varjoissa.  O0

Kyllä se kiulu kuulemma osaa seilata silleen lailes.
...killi nyt jo hakki on... (28 merkkiä jäljellä)...

(Piilotettu)

• Vieras
« Vastaus #21 : 16-06-2011, 06:31:37 »
Huomasin tuossa että Ossyn kuvat on parantunu noin 700% ja nyt taso on vähintäänkin riittävä ja silmää miellyttävä.

Täytyy laittaa piha-altaalle paimenpoika kun huomasin yllätyksekseni että naapuruston kissat kyllä pystyy viemään kalat vedestäkin.
Olen kyllä luullut että kissat ei pahemmin tykkää vedestä ja kalastus on enempi saukkojen laji.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #22 : 16-06-2011, 10:51:11 »
Huhhuh, töihin olen suunnitellut lähteväni. Kun saisi vielä itsestään irti. Oonhan mä kasista asti jo nuokkunutkin kotona, tekemättä mitään järkevää.

Noh, jos koiran kanssa tottistreenit ja sitten töihin.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #23 : 18-06-2011, 00:17:13 »
kierros tuli harkkoja taas muurailtua ja huomasin että prkl taitaa olla 7cm liian matala monttu. Korko nousee väkisin. Ei tässä muuta, saunan jälkeen lepuutellessa.

Poissa (Piilotettu)

« Vastaus #24 : 22-06-2011, 21:07:22 »
JIM:iltä tulee juuri nyt lautatarha niminen ohjelma. Onkohan tää uusinta?

edit: on
« Viimeksi muokattu: 22-06-2011, 21:15:08 kirjoittanut (Piilotettu) »

(Piilotettu)

• Vieras
« Vastaus #25 : 22-06-2011, 21:35:38 »
Jimiltä tulee kyllä mun mielesta äika paljon sellasta lepposta jota voi katella esim. syödessä.

Paimenpojan sain viritettyä eilen kondikseen ja nytten ajattelin suhauttaa sen perinteisen OLLI peltipöntön sisältä vaikka kiveniskumassalla niin se peltinen kilkatus vähän vaimenee.
Tenhoa siinä on ikäisekseen ihan sopivasti kun valo jakso hypätä 3mm kun vedin maasta rautalankaa lähelle sitä aitalankaa.
(En viittiny pissiä siihen.)

Edit.
Nii kävin mä alkosta hakemassa juhannukseks pullon kossua vaikken oikeastaan edes juo. Kossuhan on siitä hyvä, että avaamattomana pullo säilyttää todella hyvin arvonsa. Silleen siinä ei mee rahat ihan hukkaan.

(Piilotettu)

• Vieras
« Vastaus #26 : 23-06-2011, 11:34:00 »
Mä oon tässä pitkin kesää tehny pikku fixauksia nurtsinleikkuriin. Tuon leikkurinhan mä olen ostanu jokunen vuos sitten käytettynä ja lähes käyntikuntoisena.

Oon sitten korjaillu sitä aina vähän aikani kuluks ja nyt se on vahattukin ja se alapesureikä koteloon porattu.
Työntökahvan suhautin keväällä kiveniskumassalla ja tein kahvaan sellasesta laukun kantonauhasta otekohdan.
Teräkin kun on tasapainotettu, niin käy muuten aika nätisti ja mitään ylimääräisiä räminöitä ei kuulu. Kaikki rämisevät osat on tiukattu ja voideltu.

Nytten ihmettelin sen tulppaa. Siinä oli lämpöarvon 9 Champion. Sehän on ihan liian kylmä tuollaseen koneeseeen ja vaihoin siihen sitte arvon 7 kynttilän kun uus sellanen sattu hyllystä löytymään.
En tiiä mikä siinä oikeesti pitäis olla, kun ohjekirja on pääsy matkan varrella hukkaantumaan. (ilmeisesti sillä on sytytetty saunanpesä ja saatu ihan hyvät löylyt)

Nyt rupeen ihmettelemään ilmanputsarin pesua ja öljyämistä. Mahtaa tulla melekonen sotku siitä.
Kai siihen vissiin ihan moottoriöljy käy öljyämiseen.

Ps. Seon muuten hienon värinen se leikkuri. Sellanen melkei Ferrarinpunainen mutta aavistuksen tummempi vielä. Ehkä verenpunainen, mutta ei johtuen sattuneista haavereista vaan ihan siitä maalista.
Siihen punaseen natsaa aika hyvin musta kaveriks.

(Piilotettu)

• Vieras
« Vastaus #27 : 23-06-2011, 13:50:46 »
Ensinnäkin pahoittelut siitä että mulla on joskus tapana jutella vähän yleisluontoisiakin asioita jotka ei välttämättä kuulu foorumin henkeen.
Enkä tiedä olisko tämä pitäny laittaa omaksi ketjukseen mutta pistän nyt kuitenkin tähän.

Arkaluontoisia puheenaiheita:

Kävi tuossa eilen yks tuttava kylässä pyörähtämässä ja sanoi sitten että "ootpäs sä laihtunu ja laiha, syötkö sä edes mitään?".

Joo, olen tosiaan aika hoikka, mutta paino ei ole mulle itselle ongelma ja laitoinikin tuolle tuttavalle ihan hyvässä hengessä viestin myöhemmin, että on aika rohkeaa käydä arvostelemaan toisen ulkonäköä, painoa tai elämäntapoja suoraan päin naamaa. Jos noista asioista kovasti tekee mieli jutella, niin juttelee sitten mieluummin jonkun muun kanssa 'selän takana'.

Täällä keskusteluissa tulikin joskus esille, että toisia arkaluontoisia aiheita on sauna, moottorisaha ja auto.
Niillä saa kyllä herkästi riidan aikaan jos kyseenalaistaa toisen hankinnat.

Onko muita yhtä arkaluontoisia aiheita?
No naisten jutut tietenkin, ikä ja käsilaukku. Niistä ei saa ääneen mainita! Jos sitten lipsahtaa ja mainitsee, niin pitää kuitenkin kehua hirveen kauheesti.  :P

Oisko vielä lisää jotain erityisen arkaluontoisia vai onko se sitten niin ihmisestä kiinni että muita ei voi yleistää?

(Piilotettu)

• Vieras
« Vastaus #28 : 23-06-2011, 16:41:23 »
Hmm

Onkos jossain linkkiketju?
Aina joskus tulee vastaan hyviä ohjeita ja mieli tekis pistää linkki jakoon.

Nytten piti solmia ongenkoukku ja enhän mä tienny hyvää solmua siihen. Tai muistanu.

http://www.animatedknots.com/indexfishing.php?LogoImage=LogoGrog.jpg
« Viimeksi muokattu: 23-06-2011, 18:09:17 kirjoittanut (Piilotettu) »

Poissa (Piilotettu)

• http://veistely.mbnet.fi/
« Vastaus #29 : 23-06-2011, 21:42:56 »
Yrittää toipua viimeisestä työpäivästä, 5 viikkoa lomaa edessä. Lomalla ohjelmassa mökin remppaa, ammuntaa ja lopuksi kullankaivuuta.